Ga naar inhoud


Humax 5400 update


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zou graag nog even willen weten of dit de methode is om HIC10110p in mijn Humax 5400 te krijgen:<P>eerst controleren of bootloader 2.07 aanwezig is, zoniet eerst de laatste update downloaden via de sat.<P>Vervolgens wdn40OAK starten en HIC10110pNL uploaden.<P>Is dit inderdaad de beste methode hiervoor?<P>Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<BR>ga eerst in je humi eens na in Menu-Installatie-status welk system-id je humi bezit. Dan ga le naar de originele Humaxsite: <A HREF="http://www.humaxdigital.com/cs/Download/swdownload.asp." TARGET=_blank>www.humaxdigital.com/cs/Download/swdownload.asp.</A> Hier vindt je de gepaste update:<BR>"IRCI-5400 26 Apr 2001 HIC 1.01.10" alsook de neiuwste "WDN4OAK+" alsook de handleiding Download instruction for OAK using WDN4OAK+ om vanop je PC op je Humi over te plaatsen. Download de ganse troep, koop je een seieel-nulkabelje sluit PC en Humi op elkar aan en ... hop; klaar is de boel. Dezelfde handelingen herhaal je nadien met je Patch-versie. Fluitje van een cent.<BR>Succes<P>El Nero

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt als een bus,heb dezelfde nieuwe patch 10110p L2.08 ingeschoten nadat ik de officiele 10110 erin had gezet, groot voordeel bij deze patch is dat de hummie niet meer vast loopt, een klein schoonheidsfoutje zit erin, alleen bij de NL zenders als je op de rode i toets drukt dan ziet men de infobalk waar een zwart vierkantje in te zien is.<BR>voor de verdere rest is ie puikie puik, velen malen dank aan de maker.<BR>SATbird laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het patchen ging perfect! De loader en firmware was al al 2.08 resp 1.0.1.10 dus de Humax update was niet nodig. <P>De Cam info zegt nu:<P>SchumiNL: 2.07<P>Euro I-chip version: NEC V2.1<P><BR>Ik vraag nog wel af wat het verschil is tussen deze patch en de commerciele(?) van Humfree... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde gedaan en mijn cam info is gelijk aan die van spoor12b. Echter bepaalde geliefde duitse zenders werken niet. Heeft iemand een link, zodat het wel gaat werken. Als dat hier niet mag dan graag een private message.<P>Groet,<P>Sat2All.<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb ook al diverse files geflasht (oa speciaal voor de 5400) maar P*** W*** geeft geen beeld. Is het soms een beter idee om de Humfree 1.01.10 patch af te wachten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...