dukdalf46 Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Binnenkort wil ik het dak op om de wok opnieuw uit te richten. Nu vroeg ik mij af of er een mogelijkheid is om mn smartphone (samsung omnia) als hulpje te gebruiken, dus om de signaameting van de dreambox via mn wlan door te geven naar de smartphone. Ik heb de webinterface al geprobeerd, echter zonder resltaat. Iemand een idee?
The Iron Maiden Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Hallo, Kun je met een PC/laptop wel de signaalsterkte via de webinterface bekijken? Als het wel op een PC werkt, maar niet op je smartphone, zou je misschien van iemand een laptop kunnen lenen? Welke image gebruik je overigens? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
mr|repel Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 eventueel gewoon de dreambox mee naar buiten nemen en dan het lcd schermpje gebruiken voor de signaal meting. Zo heb ik hier ook mn draaibare wokje uitgericht. Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
metoo Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 In de PLi webinterface zit dat, rechts op de zoom functie klikken heb je de signaalbalken uitvergroot op het scherm. werkt heel goed op de laptop, of dat ook in andere images zit weet ik niet ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
dukdalf46 Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Geplaatst: 13 januari 2009 Voorheen deed ik het ook met de laptop, niet met de webinterface, maar met het programma dreamset, werkt super handig. Dt kan uiteraard ook nu wel weer, maar het leek me handiger indien dit met een smartphone kon, hoef ik geen laptop het dak op te slepen.
dAF2000 Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Origineel bericht van: metoo In de PLi webinterface zit dat, rechts op de zoom functie klikken heb je de signaalbalken uitvergroot op het scherm. werkt heel goed op de laptop, of dat ook in andere images zit weet ik niet Nee, zit niet in andere images. 't Is wel een flash applicatie dus of 't werkt op een smartphone is maar de vraag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen