Ga naar inhoud


"Loaded 101" Message display relook 400s


climasat

Aanbevolen berichten

Beste medesatters,

 

Ik heb een Relook 400s en deze geeft in plaats van de kanaal naam een melding "Loaded 101" op het display.

Ik heb echter geen idee wat ik hier aan kan veranderen maar wil toch gewoon de zender naam op het display.

Dit probleem is onstaan nadat ik er een nieuwe image heb in gezet.

Opnieuw flashen heeft geen resultaat en de Relook staat ingesteld tijdens het booten als een Dreambox 7000

De image waar deze melding verschijnt is de laatste Nabilo by Dhrg en hetzelfde gebeurt bij de Edg Nemesis image 4.21 .

 

Wie heeft er een oplossing? confused

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo D_liver,

 

Dat is ook wel zo, het heeft ook altijd gewerkt met Powerboard en Abcom image's maar het triggert mij "waarom nu met de Itialiaanse images niet" crazycrazy

Ik ben zeer tevreden met Nemisis of Nabilo omdat ze behoorlijk uitgebreid zijn en ik wacht gewoon op de gouden tip :D

 

Groeten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: climasat
Hallo D_liver,

Dat is ook wel zo, het heeft ook altijd gewerkt met Powerboard en Abcom image's maar het triggert mij "waarom nu met de Itialiaanse images niet" crazycrazy

Groeten...


Probeer de nieuwe SIF team dan maar eens.. is ook italiaans..

* Dreambox 800 HD
* Dreambox 800 SE

* Zgemma h1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Gemini 4.1 heb ik ik ook gebruikt maar deze is nogal oud,ik heb inmiddels de Merlin/Incubus image er weer in gezet.

Ik vond het gewoon vreemd dat Nabilo en Nemesis de zelfde fout melding geven en aangezien het allemaal Enigma image's zijn, zou de kanaal weergave geen probleem moeten zijn.

 

Groeten... smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...