Ga naar inhoud


Homecast HS5001/5101Ci zapsnelheid verschil?


sat rulez

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een HD ontvanger en kom de volgende verschillen tegen over de HS5001/5101Ci:

 

Als je op youtube.com "dr dish homecast" laat zoeken kom je ’n test van de HS5001 tegen. Het is ’n filmpje van 5:54 min. Na 4:19 min laten ze het zappen zien SD-SD of HD-HD het is geweldig snel, bijna direct, ruim binnen een sec. nog nooit zo snel gezien. Volgens hun is de HS5101Ci hetzelfde. Iemand met die ervaring?

 

In het blad satv...on van februari staat op blz. 89 een test van de HS5101Ci. De SD-SD zaptijd 2,5 sec, HD-HD 2 sec. Stukken minder spectaculair dus.

 

Waar komen die verschillen vandaag, welke is correct?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan je zeggen dat ik zeer tevreden ben met mijn 5101ci idd een snelle zapper zonder bugs in de firmware. Ik heb hem nu ruim een jaar staan. De test waar je over spreekt is uit de tijd dat deze ontvanger net op de markt was, inmiddels zijn er een paar firmware updates geweest waardoor de ontvanger nog beter en sneller is geworden. Gecodeerde zenders zullen een fractie trager zijn maar dat is amper te merken. Let wel ik heb Duitse firmware omdat ik niet bellemerd wil worden door CD.

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...