Gerard 76 Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Hoi, heb nog geen 8000,maar dat komt nog wel. Waar ik heel benieuwd naar ben is,wanneer je 2 extra DVB-S tuners in je box hebt gezet, en je gaat bijvoorbeeld om 19.00 Nederland 1 opnemen om 19.15 uur RTL4 opnemen en om 19.30 uur een HD kanaal kun je dan dat HD kanaal wel opnemen? Of zijn de eerste 2 "vaste" tuners dan al bezet vanwege de al lopende opnamen?
DigitalTV Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Als ik het goed lees heb je dus 4 tuners (2x vast en 2 extra). Dan moet je alles zoals je omschreven hebt probleemloos op kunnen nemen. Volgens mij zijn er ervaringen van mensen te lezen op dit forum die 8 programma's tegelijk opnamen zonder problemen.... Dreambox 7025, (2xDVB-C), Gemini 2.10, Casema
Gerard 76 Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Geplaatst: 14 januari 2009 OK,ik zal het wat duidelijker omschrijven... Wanneer de eerste 2 tuners bezet zijn vanwege een SD opname, kun je dan nog wel een HD programma bekijken/opnemen? Of gebruikt de 8000 voor kijken/opnemen van SD materiaal eerst de 3e en 4e SD tuner,omdat deze toch geen HD kunnen weergeven?
Gast AcE123 Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Kan de harde schijf dat nog wel bijhouden dan ?
thedopeman Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Origineel bericht van: Gerard 76 OK,ik zal het wat duidelijker omschrijven... Wanneer de eerste 2 tuners bezet zijn vanwege een SD opname, kun je dan nog wel een HD programma bekijken/opnemen? Of gebruikt de 8000 voor kijken/opnemen van SD materiaal eerst de 3e en 4e SD tuner,omdat deze toch geen HD kunnen weergeven? Hij pakt eerst de c(3e) en d(4e) tuner voor sd materiaal. Tenminste hier het geval, dus zal bij andere ook wel het geval zijn met 2 extra sat tuners. ========================= 2X Droomdoos 8000HD - 1TB & 1.5TB
Gerard 76 Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Geplaatst: 14 januari 2009 Oké,da's het antwoord waar ik op hoopte... Aangezien de vrouw hier regelmatig series opneemt, en ook regelmatig 2 tegelijk,wil ik tijdens het opnemen wel graag zonder beperkingen,naar andere,evt. HD kanalen kunnen kijken. Dit is een enorme vooruitgang tov de 7025. Uit jouw antwoord begrijp ik dat dat dus gebeurt.
lookie Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Wat ik mij ook afvraag is het volgende. Je bent twee programma's tegelijk aan het opnemen van Astra1 op verschillende transponders. Vervolgens wil je op de Astra2 een HD zender opnemen. Gaat dat dan ook goed ? (bij de standaard twin-tuner configuratie dan wel te verstaan) DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".
Mic Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Origineel bericht van: lookie Wat ik mij ook afvraag is het volgende. Je bent twee programma's tegelijk aan het opnemen van Astra1 op verschillende transponders. Vervolgens wil je op de Astra2 een HD zender opnemen. Gaat dat dan ook goed ? (bij de standaard twin-tuner configuratie dan wel te verstaan) Neen, want beide tuners worden gebruikt voor de 2 transponders vanwaar je aan het opnemen bent.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen