Ga naar inhoud


Multytenne(single) met twee DM500S-en mogelijk?


Gast LuckyBastard

Aanbevolen berichten

Gast LuckyBastard

Hallo Forum,

 

Ik vroeg me af of ik een Multytenne(single) met twee DM500s-en kan koppelen, door gewoon de coax te splitten. De Dreamboxen worden alleen om de beurt gebruikt. Zou dit kunnen of wordt het niks. Alvast bedankt voor uw reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi LuckyBastard,

ja ik gebruik 2 DM500 met een Technisat Multytenne(single) en dat werkt perfect.

De kabel die van de LNB komt gaat naar de eerste DM500 en wordt dan via de antenne out van de dm500 naar de andere DM500 doorgelust.

Ik gebruik de toestellen ook elk appart. Dus ze staan eigenlijk nooit gelijk aan.

Doe je dat wel...dat kan...zolang je naar kanalen kijkt die op dezelfde satelliet zitten (zodat ie niet switcht naar een andere LNB). Switch je wel toevallig, dan heb je wel beeld op de DM500 waar je aan het switchen bent, maar de eerste DM500 heeft dan geen beeld meer.

 

Hope this helps.

 

Groetjes,

Stefaan

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LuckyBastard

Hi Stefaan!

 

Thanks voor je snelle reactie. Ik had zo'n antwoord al gehoopt! Kan ik mooi een 500tje erbij kopen en dan UPC opzeggen ;-)

 

Nogmaals bedankt voor je hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het goedkoper om een IR-afstandsbedieningverlenging te nemen, en een coaxkabel/scartkabel naar je tweede TV? Scheelt je een Dreambox en een CD-card.

Of neem een videozender? Vanaf 30 euro. Hoef je niet met kabels te klojen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...