iyanya Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Ik heb sinds vrijdag een dreambox 800. Ben begonnen met een pli en daarna een gemini maar ik krijg geen meerdere sateliet posities toegevoegd. Ik gebruik de disec 1.2 dit heeft altijd gewerkt op mijn humax en ook op de maxdigital. Ik zit in het rotor instellingen menu en wil dan met de rode knop gaan afstemmen dit is gelukt voor de astra1. Nu wil ik echter een volgende sateliet afstellen maar die kan ik niet kiezen. Wie heeft er een link of tip?
Sjattuh Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Heb je bij sat instellingen wel voor meerdere sats gekozen? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
iyanya Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Geplaatst: 18 januari 2009 Ik heb met geavanceerde settings een tweede sateliet gekozen en opgeslagen op positie 002
Airmaxx Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Hoi Je moet eerst je Lon Lat opzoeken. Dan je DM800 instellen met rotor en de Lon Lat ingeven. Dit saven en het moet werken. Ga naar zender zoeken Tuner config Hier geef je het in zoals ik het gedaan heb Heb nu al 2 DM800 gedaan en werken prima. Marco **Gemini User** DM500 DM800 DM7000 Is there anything better then this.!!
iyanya Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Geplaatst: 18 januari 2009 Ik heb de oplossing gevonden na het toevoegen van sateliet posities moest ik eerst een reboot doen voordat ze gezien werden.
Gast nagrasat Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 hoe is jullie ervaring met de 800 ben van plan er ook een te gaan kopen,werkt die zonder problemen op een rotor 2100? is het instellen van de rotor ongeveer hetzelfde als bij de dreambox500+= thanks
Ome Merde Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 die werkt zonder problemen op een dm800, draait middels usals dus je lengte- en breedtegraad even opzoeken met je tomtom of google-earth, invoeren, draaibaar lijstje d'r in poepen en klaar is klara, zappen maar. ts is done, topic closed merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten