Ga naar inhoud


AAF_Flashimage_4.47


Gast Black_64

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Klopt het ook dat bij de eerste keer opstarten na het flashen je geen stick moet gebruiken en pas daarna twee keer moet opstarten met stick?

 

Werkt de software dreamedit om alle zender gegevens over te sturen? Hoe doe je dit met de SWAP disk of gebeurt dit automatisch OK? Of zet je de gegevens gewoon direct in de Settings directory van de SWAP disk en werkt dit?

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toen straks de nwe image middels de KIM file geinstalleerd alsmede de stick geformateerd en de nodige files er opgezet. Twee keer geboot. Alles werkte zo te zien. Bij een nwe opstart opeens geheel groen scherm. Krijg dit niet meer weg. Vervolgens AAF 2.0 e middels de KIM file geflasht. Ook nu na de installatie blijf ik een groen scherm houden. Hoor wel geluid van de zenders. Echter geen beeld ALLES GROEN. Wat nu dan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de update ook draaien en nu werkt zelfs een mkv file op de media player!!

 

Ik krijg echter wat ik ook instel geen AC3 of DTS geluid uit de kathrein hoewel alles ingesteld staat en de uitzending en de mkv file beide digitaal 5.1 geluid verstrekken ??

 

de kathrein geeft ook het dolby digitaal aan dus waar zit de fout??

Ik heb mijn glasvezel al verwisseld naar een andere poort op de versterker en een ander kabeltje geprobeerd blijft ecter stil??

 

hopenlijk iemand een oplossing?>>> OPLOSSING REEDS GEVONDEN !!!! STANDAARD STOND AC3 DOWNMIX AAN WAARDOOR DE BOEL NIET WERKTE!!!!

 

Verder werkt de cifs mount via telnet goed maar bij een herstart moet je hem weer via telnet aanmaken, waar kan dit ingesteld worden??

 

Ook voor het opnemen zou ik graag mijn cifs mount gebruiken is dat mogelijk?

 

want in de menu's kan ik die optie niet vinden?

 

groet en ben blij met deze versie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2x geboot met stick er in. Heb toen gewoon beeld gehad. In de standby stand heb ik de ontvanger helemaal uitgeschakeld, waarna weer ingeschkeld met de stick er in. Sloeg toen op groen beeld. Nu ook AAF 2.0 e er in heb zitten blijft het beeld op groen staan. Ik heb dus wel geluid maar geen beeld meer. Hoe kan ik dat nou weg krijgen. Heb de Image 449 ook opnieuw geflasht ook dan alles groen........... Op de een of andere manier blijft de boel hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je terug geflashed hebt naar AAF2e (en groen scherm hebt), werkt dan wel nog steeds je KCC 3.1 (ik neem aan van wel, anders kan je niet flashen). Wat zie je dan in je Barry Allen scherm in KCC?

Mischien kun je dan gewoon vanaf de USB stick een nieuwe AAF Notfall flash in de Kathi zetten. Just a thought...

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je groen scherm hebt onder AAF2.0e dan vermoed ik dat de flash niet gelukt is want dat groen scherm is eigen aan E2 en zit bij mijn weten niet in AAF.

Misschien eens eerst een emergency/notfall flash uitvoeren en dan pas iets anders.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de update ook gedaan en ik moet zeggen dat ik deze versie toch behoorljik stabiel vind. Ik heb weinig vastlopers of green screens. het ziet er ook nog eens geweldig uit, helemaal t.o.v. van de originele soft. Een compliment aan allen die dit mogelijk maken. Uitzonderlijk vind ik het gemak waarmee je dit alles tot je beschikking krijgt en kunt installeren (flashen met KCC).

 

Maar ja, ik heb tot op heden geen beeld op de canaal digitaal kanalen. Dat is voor mij toch echt het belangrijkst. Ik begrijp overigens niet dat ik op andere zenders waar 'normaal' alles op zwart blijft nu wel beeld komt crazy

 

Heeft iemand een idee wanneer er ondersteuning komt voor de aston module? Of zit het 'm niet daar in?

 

Wat is het hier overigens rustig met reacties? Allemaal aan het genieten? wink

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ontvanger hele nacht uitgelaten ivm het eerder gemelde groene scherm. Bij de opstart zojuist is er weer gewoon beeld met AAF 2.0e. Ik ga zo opnieuw flashen naar aaf 4.49. Nwe kans tenslotte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patman, Welke andere zenders die normaal zwart blijven krijg je nu wel in deze versie van E2?

Is dit vanwege EMU of vanwege CS?

Of omdat een paar zenders zoals JSC sport tijdelijk beschikbaar zijn gekomen (DCW)?

 

Yep de CAMs in de twee CI slots staan ook verreweg het hoogste op mijn verlanglijstje.

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu AAF 4.49 geflasht, Stick V 1.2 files staan op de stick en 2 x gereboot. Welke vervolg stap kan ik nu het beste doen. Uiteindelijk moet ik uitkomen bij de incubuscam om gebruik te maken van cccam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...