Ga naar inhoud


[all] nieuwe seca 3 werkt dat op een topfield?


Satfan

Aanbevolen berichten

Vanuit de digitalalworld krijg ik te horen dat deze de nieuwe seca 3 niet ondersteunen of te wel deze werken niet meer als kanaal digitaal op seca 3 overgaan.

Hoe zit dat met onze topfields?

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Hoi Sjaak,

 

Ik heb geen update gehad van seca3.

Heb hem verschillende keren geactiveerd maar geen update.

Weet niet waarom.

Vervolgens de oude seca2 weer geactiveerd. Binnen 1 seconde een update.

 

Dat is waarom ik vroeg of iemand het werkende heeft op een Topfield 5000.

 

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had op beide kaarten beeld toen ik ze 3 weken geleden kreeg. Aan het begin van deze week deed een van de Seca3 kaarten het niet meer. Na een telefoontje met CD bleek dat hij nog niet aan mijn account gekoppeld was, nadat ik het gesprek beëindigd had was er al beeld. De TF7700 zapt naar mijn gevoel langzamer met de Seca3 en af en toe komt "geen of gecodeerde..." in beeld voordat de zender in beeld komt.

 

Gr,

Marcel

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaven ze direct beeld op beide topfields, maar de datum op de kaart blijft op 1-7-2009 staan. tot nu toe wel op beide kaarten nog beeld. ook ik heb het gevoel dat ze langzamer zappen dan de oude seca 2 kaarten.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ranon
Heb hem verschillende keren geactiveerd maar geen update.
Weet niet waarom.


Welke module heb je ?
Een X-cam bijvoorbeeld kan wel een standaard maandupdate aan, echter niet de pakketwijziging die uitgevoerd dient te worden als je na paar weken alles kijken, overgaat naar je eigenlijke pakket..
Als dit het geval is, dan dien je dus even een andere cam van iemand te lenen en 1-malig even een update met die andere module te doen.

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast astra123

Bijna alles werkt goed bij mij, op de HD kanalen na. Wel de vrij te ontvangen HD kanalen, maar de CD HD zenders niet. Heb een originele CD CI module en een 7710HDPVR. Heb al een paar keer gebeld met CD, en na enkele heractivatie's nog steeds geen beeld. Iemand anders ook dit probleem ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de gecodeerde programma's niet op de dag zelf decodeert kun je het vergeten op de 7700. De volgende dag schaatst hij zonder beeld in hoge snelheid over de opname. Een oude SECA2 kaart van een kennis geeft dan nog wel beeld. Hoog tijd voor een geautomatiseerde decodeerfunctie in de volgende firmware alstublieft. Dit kan toch niet waar zijn!

 

Gr,

Marcel

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...