Ga naar inhoud


Opmerking nav discussie bij de feed over de verschrikkelijk steekpartij in Belgie


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten

Omdat de feed zelf zeer ernstig is , antwoord ik op deze wijze

Kapoentje

Graag niet zo moeilijk doen met de frequentie.

Bijvoorbeeld:

Als mijn Maxplus 12450 aangeeft post ik die freq. 12.450

Als Feeddxer, een ervaren goede feedhunter!!, hij heeft ook een Maxplus, een frequentie plaatst, kan je er van uitgaan dat zijn ontvanger dat aangeeft.

Wij zijn allen feedhunters ,als hobby, en ik vind dat je er 100% van uit kan gaan dat alles wat gepost wordt naar eer en geweten gebeurt.

Groeten

Feedhunter Rini

(ik ben geen moderator, maar gewoon Feedhunter)

 

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites


He! Rini

Ik ben geen echte Feedhunter.

Alleen bij bijzondere camaliteiten ga ik ook op zoek.

Ik heb alleen maar een Dreambox7000.

Waarvan de frequentie weergave zeer betrouwbaar is.

Ik kan geen blind scan doen of zoiets.

Dus ben ik afhankelijk van de Feed frequenties die ik al heb of acurate Feed meldingen.

 

Die Feed van Feeddexer had ik ook al ingescand en toen ik zag dat niet de goede frequentie er bij stond moest ik hem wel even verbeteren.

 

Ik hoop niet dat je kwaad bent maar voor mensen met een onvanger die niet kunnen blind scannen is het belangrijk.

 

Vergelijk eens de frequentie die jij vaak geeft voor UP4 op 10E met de frequentie die op de sites voor UP4 staan, jij zit vaak 2 MHZ. te hoog.

Als je onvanger over het algemeen te hoog of te laag zit zou je dat moeten compenseren.

 

(p.s. we mogen hier helemaal discussiëren in dit forum, hi hi)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kapoentje

 

Ik zou hier zo veel kunnen op zeggen maar ik hou het heel kort, toch moet me gewoon dit even van het hart.

 

Zoals Rini reeds heeft gemeld is dit gebeuren veel te dramatisch om hier in dit forum zulk een discussie aan te vangen.

 

Als je hier wilt een discussie aangaan i.v.m. feedhunten , zorgt dan in de eerste plaats dat je zelf over de nodige uitrusting beschikt om met kennis van zaken te spreken. Met een simpele dreambox sta je hier op wacht als een soldaat zonder geweer.

 

Feedhunters gaan gewoon af op wat hun blindscanner(s) aangeeft en dit wordt dan ook zo gepost. Wees zoals velen blij met hetgeen wij doorgeven .

 

U zegt zelf "Ik ben geen echte Feedhunter" dus schoenmaker hou je bij je leest wink

 

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met rini volledig eens, als je graag in de wereld van feeds wilt werken moet je toch echt een blindscan receiver aanschaffen, aangezien hier mischien een fractie van 1 procent van feeds wordt gepost.

Dus je mist sowieso een hoop feeds, want je ontkomt er ook bijna niet aan met meerdere schotels te werken en receivers om echt alles bij te houden.

 

VANTAGE X221SCI / Skystar 2 / DM 8000 HD / DrHD F16 / DrHD F15 / Viosat G4Quadro / 2 x Echostar 1,20 68e-50w / Quali-TV 1080 for 4:2:2 / Moteck DBOX II / Channelmaster 1.2 45o-45w / GBOX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...