Ga naar inhoud


aanbiedind cds


Gast peterp

Aanbevolen berichten


Wat dacht ja van "BIENTOT"? Helemaal gratis! :D

Kijk uit met die gladde jongens van CDS want via de telefoon ontfrutselen ze je een "Ja" die wettelijk opgenomen moet worden. De rest van het gesprek hoeft niet opgenomen te worden, dus als je je die "Ja" heel glad ontlokken zit je daarmee inderdaad vast aan een jaar als je niet op tijd schriftelijk en wel aangetekend met handtekening retour opzegd.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gehoord dat voor kranten en tijdschriften de wet zodanig gewijzigd wordt, dat je bij een tijdelijke aanbieding niet zomaar meer aan een abonnement voor een langere peridode vastzit. Misschien dat de wet zo ruim wordt, dat ook Canal Digitaal en al die loterijen zich hieraan moeten houden. Ik ben benieuwd hoe dan aanbiedingen van Canal Digitaal eruit gaan zien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dus direckt cds opgebeld en gevraagd of ik het gratis 3 maanden abbo kon opzeggen, werd wel even moeilijk overgedaan maar werd wel gedaan.

werdt zelfs bij gezegd dat ik schriftelijke bevesteging kreeg

nu maar op de postbode letten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetgeen wat Toxic hierboven beschrijft klopt precies. Mijn moeder werd gebeld of ze het Familie pakket voor drie maanden wilde proberen. Opzeggen zou geen probleem zijn. Ze zat er uiteindelijk wel een jaar aan vast! Een aantal weken geleden werd ze opnieuw gebeld door deze boeven. Om herhaling te voorkomen gaat ze niet meer in op telefonische aanbiedingen van deze club.

 

Oppassen dus

Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peterp
heb dus direckt cds opgebeld en gevraagd of ik het gratis 3 maanden abbo kon opzeggen, werd wel even moeilijk overgedaan maar werd wel gedaan.
werdt zelfs bij gezegd dat ik schriftelijke bevesteging kreeg
nu maar op de postbode letten.


Mooi, dan ben er op tijd bij geweest! Jammer dat CD op telefonisch verkoopgebied meer lijkt op een vaag energiebedrijf of een hypotheekverkoper....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch is er af en toe wel iets gratis bij CD lees maar :

De digitale abonnee TV-zenders Film1 en Sport1 behaalden per 1 februari een recordaantal van 360.000 abonnees. Dit is een stijging van 10 procent ten opzichte van vorig jaar en het hoogste aantal sinds de start van betaaltelevisie in Nederland. De introductie van Film1 On demand is succesvol meent het bedrijf. Sinds de lancering in augustus 2008 (vooralsnog alleen beschikbaar via UPC Digitale Televisie) zijn meer dan 1 miljoen films opgevraagd, hetgeen neerkomt op zo'n 200.000 aangevraagde films per maand. Net als voorgaande jaren hebben Film1 en Sport1 overeenstemming bereikt met een aantal kabelmaatschappijen (Ziggo, UPC, CAIW en Delta) en met CanalDigitaal en Tele2 over een zogenaamde 'freeview-periode' voor niet-abonnees.

Voor Film1 geldt dit van zondag 22 februari 09.00 uur tot maandag 23 februari 09.00 uur en maandagavond van 20:20 uur tot en met 22:10 uur. Sport1 is meer dan een week voor niet-abonnees in Nederlandse digitale huishoudens te zien: van vrijdag 20 februari 17.00 uur tot maandag 2 maart 09.00 uur

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...