Ga naar inhoud


[Enigma2] Half afspelen MP3


Henksat

Aanbevolen berichten

Ik heb op de DM8000 veel last met afspelen van MP3. Tracks beginnen vooraan terwijl de tijdbalk start op ongeveer 7 seconden, aan het einde springt deze te vroeg naar het volgende nummer waardoor er een stuk niet gespeeld wordt.

Wie heeft hier meer last van en met welke image, maar belangrijker, de datum van uitkomen van gebruikte image.

 

Ik ga er vooralsnog vanuit dat het probleem in de drivers zit, en weet dat de DM800 hetzelfde heeft.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Harley
In gemini 4 geen last in mediaplayer/mediacenter.


Lijkt me onwaarschijnlijk.
De DMM experimental van vandaag heeft het ook. frown

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Je zal het wel beter weten


Weet ik ook.
De bug is vandaag pas hersteld door DMM. Indien Gemini er geen last van heeft hebben ze gekozen voor software decoding van MP3, terwijl de bedoeling is dit met de hardware te kunnen, en dat gaat nu dus perfect.

In PLi opgelost in de volgende update.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Ik heb op de DM8000 veel last met afspelen van MP3. Tracks beginnen vooraan terwijl de tijdbalk start op ongeveer 7 seconden, aan het einde springt deze te vroeg naar het volgende nummer waardoor er een stuk niet gespeeld wordt.
Wie heeft hier meer last van en met welke image, maar belangrijker, de datum van uitkomen van gebruikte image.

Ik ga er vooralsnog vanuit dat het probleem in de drivers zit, en weet dat de DM800 hetzelfde heeft.


ik heb dat probleem idd hier in de pli ook. Nu wachten op een nieuwe update. wink

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik dan hier nog een "probleempje" aan toevoegen nl de lange zoektijden op de harddisk. Het zou mooi zijn als er een gebruiksvriendelijkere mediaplayer was. Een soort I-tunes voor E2.

 

Misschien is het al wel ter sprake gekomen.

 

Gr.

Jake

2x Dreambox DM800 and Wavefrontier.

------------------------------------

 

Assumption is the mother of all fuckups

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...