Ga naar inhoud


Pli Jade2 en gbox225?


SeedS

Aanbevolen berichten

Op mijn dm7000 heb ik inmiddels het hele alfabet pli's gebruikt (incl GBOX voor INTERNE sharing). Nu heb ik een DM800 en krijg ik dit met Pli niet voor elkaar. (Wel met Gemini 3.9 en Nabilo Blackhole). Ik wil gewoon Pli met de henksat settings gebruiken.

 

Heeft iemand hier eerder mee gestoeid? Ik zie vast iets eenvoudigs, pli specifieks, over het hoofd. Maar wat?

 

Ik heb de files van Master Don (gbox 225_dm800) gebruikt en heb de cam aangemaakt met de e2softcam wiki van de pli site. Attributen gewijzigd naar 775......... , maar geen beeld dus.

 

Bedankt alvast.

 

(............de voordelen en het gemak van cccam ken ik. wink )

 

DB7000/DM800, Triax80cm, Triax multiblock, NFS/Windows Home Server, open-PLI, MSI Media Center/Windows Media Centre met heel veel patches

 

Always curious ...............

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt dat met een aangepast dccamd doen. Eentje die een /tmp/pmt.tmp aanmaakt. Anders zal het je niet lukken. Deze aangepaste dccamd voor gbox is wel ergens via het www te vinden.

 

Maar waarom zou je voor interne sharing gbox gebruiken??? CCcam is veel makkelijker en werkt direct???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...