The Iron Maiden Geplaatst: 1 februari 2009 Delen Geplaatst: 1 februari 2009 Hallo, is het mogelijk om een opname van enigma 1 af te spelen op een enigma 2 dreambox? Ik heb laatst van een lid een enigma 2 opname gekregen op DVD en het viel me daarbij op dat er bij die opname bestanden horen, die mijn DM7000 niet aanmaakt. De reden waarom ik dit vraag is omdat ik binnenkort mijn DB7000 ga vervangen door een DB7025+. Ik wil hierbij de HDD overzetten, maar ik vraag me dus af of ik dan nog alle opnames kan afspelen. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan -- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oudeis Geplaatst: 1 februari 2009 Delen Geplaatst: 1 februari 2009 Een paar dagen terug kwam dezelfde vraag al langs: klik - Ruud Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Iron Maiden Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2009 Klopt, daar kon ik me ook iets van herinneren. Maar als je de berichten van de laatste 2 maanden doorzoekt op 'enigma' in de titel, wordt het betreffende bericht niet gevonden Bedankt voor de link in ieder geval. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan -- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen