Ga naar inhoud


ervaringen gevraagd van leden met een AB IPBox 91HD


robbedoeske

Aanbevolen berichten


  • 3 weken later...

Hallo, ben redelijk tevreden met de ip box, maar vind de geluidskwaliteit beduidend minder dan in vergelijking met mijn "oude"dreambox. Zowel optische uitgang als de gewone srtereo uitgang, klinken beduidend minder op dezelfde versterker. Veel kleiner geluidsbeeld en veel minder dynamisch.

Wel mooie box met voldoende mogelijkheden, maar vind geluid ( luister ook graag radiozenders via de box) en natuurlijk effecten bij films, minstens zo belangrijk als de beeldkwaliteit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: robinhoed
Hallo, ben redelijk tevreden met de ip box, maar vind de geluidskwaliteit beduidend minder dan in vergelijking met mijn "oude"dreambox. Zowel optische uitgang als de gewone srtereo uitgang, klinken beduidend minder op dezelfde versterker. Veel kleiner geluidsbeeld en veel minder dynamisch.
Wel mooie box met voldoende mogelijkheden, maar vind geluid ( luister ook graag radiozenders via de box) en natuurlijk effecten bij films, minstens zo belangrijk als de beeldkwaliteit!


NB: Ik zie dat je het in een ander topic over de 910HD hebt,ik bedoel toch echt de 91HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik zou ook wel wat meer willen weten over deze ontvanger.

Aangezien hier ook enigma2 op kan draaien maakt het natuurlijk een leuke goedkope ontvanger.

 

Hoe ziet bijvoorbeeld het menu van de orginele firmware eruit.

 

Wat voor emu's zitten er standaard op, en als deze enigma2 ondersteund doen de emu's het dan wel aangezien de kaartlezer het tot nu toe niet doet met enigma2?

 

Alvast bedankt.

Greetz,

 

Sijberman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...