Ga naar inhoud


[7025] Start regelmatig "zwart" op.


markie2

Aanbevolen berichten

Na meer dan, een jaar probleemloos draaien met het DMM image release_20071025 (zonder updatas) bleef ie plots hangen in het bootmenu. Opnieuw geflascht, nu alle updates on line laten doen, enigma is nu van 24 sept 2008, en alles werkt terug.

 

Nu start hij regelmatig op zonder beeld, geeft wel now & next epg, maar natuurlijk geen opname. Na herstart is er wel terug beeld.

Cccam is v.2.0.3, kan het zijn dat die niet meer betrouwbaar werkt met deze enigmaversie, en wat is nu dan de meest aangewezen versie?

(spijtig genoeg ben ik vergeten testen of op dat moment FTA zenders wel werken)

 

We vertrekken zondag voor een weekje vakantie, dus alle snelle hulp is welkom.

 

Alvast bedankt voor meedenken.

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: markie2

Cccam is v.2.0.3, kan het zijn dat die niet meer betrouwbaar werkt met deze enigmaversie, en wat is nu dan de meest aangewezen versie?
(spijtig genoeg ben ik vergeten testen of op dat moment FTA zenders wel werken)


Bij een FTA zla ie wel altijd met beeld komen, flash een nieuwe image met de laatste versie van CCcam 2.0.11

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf liefst bij de officieel gereleaste versies van DMM,

al wat ie voor mij moet doen is betrouwbaar opnemen.

 

Ik heb er nu CCcam 2.0.11 ingezet, maar kan enkel maar bang afwachten, omdat ik het probleem niet zelf kan reproduceren.

Het gebeurt ongeveer 1 keer op 5x opstarten door een timer, of zo'n 1 a 2x per week.

Maar als ik er een 12tal timers in zet om het uur, heeft ie het probleem nog niet gehad. Het lijkt wel of ie er lang genoeg voor stilgestaan moet hebben.

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb soms een zelfde soort probleem. Vorige week start ik 'm op uit deep-standby en kreeg bij elke opstart een blue-screen. Pas na twee keer flashen (????) werkte alles weer normaal. Geen idee, maar volgens mij loopt er op de een of andere manier ergens een buffer vol die niet wordt geleegd.

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...