Ga naar inhoud


[7025] Harde schijf niet beschikbaar


Tisnix

Aanbevolen berichten

Sinds installeren van nieuwe Ozoon Lean in de flash en gelijk update van Barry Allen is er iets met de harddisk.

Ik kan hem niet meer benaderen voor opgenomen bestanden en wanneer ik programma opnemen kies komt melding harde schijf niet gevonden of moet geformatteerd worden.

In alle image backups en ook nieuwe images dezelfde melding.

 

Het vreemde is dat harde schijf wel aanwezig is en er wordt aangegeven dat de hele schijf leeg is.

Met Gemini heb ik het wel voor elkaar gekregen en werkt het zoals voorheen, was iets met instellen van harde schijf, maar vind deze optie niet meer terug.

Weet niet of het nu aan Barry Allen of aan de nieuwe flash Ozoon ligt.

Weet iemand een oplossing?

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, het is gelukt, bedankt voor je hulp. Moest wel even geduld hebben voor de Dreambox vrij was, nu strijkavond dus voor mij hobbietijd :D

Ook de laatste Gemini 4.1 moest aangepast worden, heb begrepen dat het een bug is in de Dream software.

Houdt dat in dat bij de meeste laatste images dit aangepast moet worden? Heeft het een reden dat Dream dit veranderd heeft of is het gewoon echt een foutje?

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...