Ga naar inhoud


[VIDEO] sony hdr-sr12 service menu omzetting ntsc naar pal?


dreamlover8000

Aanbevolen berichten

ik heb een camera geimporteerd vanuit Amerika,ivm de prijs.

geen problemen met ntsc voor eigen gebruik icm playstation 3/lcd tv.

Maar wanneer ik een dvd maak in ntsc formaat of softwarematig omzet naar pal,beiden formaten spelen dan niet vloeiend af. dvd-spelers die ik getest heb zijn ntsc compatible.lcd scherm ook ntsc compatible.

 

Nu vraag ik me af of via een service menu of firmware update camera definitief in pal mode gezet kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sony Handycam HDR-SR12 Video Camera Camcorder HDR-SR12E PAL get the best ever picture quality with Full HD 1920x1080 video shooting and still photos up to 10 megapixels. High capacity 120GB hard disk drive records video for up to 48 hours. Face Detection for automatically beautiful pictures plus easy-to-use features for shooting and sharing your memories. Features : - Full HD 1920x1080 video recording at high bit-rate (16Mbps) using AVCHD format - Up to 48 hou...more-details+

 

 

De HRD-SR12E is dus de pal uitvoering voor europa.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit onmogelijk.

 

Het verschil is niet alleen firmware/softwarematig, maar ook hardwarematig bepaald (zoeker, 50 Hz, 60Hz).

 

En achteraf omzetten levert meestal ook een slechte kwaliteit, met name ook door het verschil in aantal frames per seconde)

 

Welke software gebruikte je om softwarematig te converteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...