Ga naar inhoud


[dm500]hoe krijg ik newcs in pli-jade image


droompje

Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste jaren altijd gewerkt met de sf images en kon dan via de blauwe toets emu downloaden en installeren.

 

Ik had echter een probleem met drie van mijn vier dm500's uiteindelijk heb ik met de pli-jade image op 2 van deze 3 aan de gang gekregen, wel moet ik bij de eerste opstart een lnb spanning geven doe ik via mijn meter anders start hij niet op komt in een loop.

 

Ik ben vandaag aan het zoeken geweest naar een simpele instructie hoe nu handmatig in dit image, heeft alleen cc cam 2.09 als softcam en geen cardserver, ik een newcamd en newcamdcs kan installeren.

Had van download newcs164 tar.gz gemaakt in tmp geplaatst en daarna handmatig geinstalleerd lukt niet.

 

Dus ik ben degene die mij op een simpele manier kan uitleggen hoe ik een emu en cardserver in de pli-jade image voor de 500 installeer erg dankbaar.

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites


onder de blauwe knop krijg ik het systeemmenu, zelfde als onder menu bij softwaremanagement kan ik een menu downloaden heb ik gedaan verder geen emu's oid

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het uiteindelijk toch voor elkaar gekregen.

config files zijn ook anders!

de basis files aangepast die met newcamd config zijn meegeleverd.

 

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn ervaring met newcamd is gewoon perfect draait al jaren bijna zonder storingen, onderbrekingen. mijn ervaring met radegast waren duidelijk een stuk minder.

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo nou je hebt ervaring met de 500.

ik krijg het niet aan de praat behalve de FTA zenders natuurlijk,

wil je mijn helpen met het installeren van deze?

Zo ja welk programma gebruik je om te douwnloadan? want dreamup werkt niet bij mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...