Jump to content

[800] wat kan je met de DVD Player Plugin ?

Sjattuh
 Share

Recommended Posts

Kheb die DVD player plugin gedownload maar nu vraag ik me af wat ik ermee kan doen...

Als ik een folder op mijn HDD erbij zet dan ziet hij hem niet eens. Is dit voor DVD spelers wie ik via USB aansluit ofzo??

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Origineel bericht van: allez l'om
als je bv vob of iso files op je hdd zet kun je ze met deze plugin afspelen, werkt hier prima

In een bepaalde folder? Want wanneer ik een folder toevoeg aan media/hdd dan ziet hij hem niet... moet wel zeggen dat er een *.avi inzat en geen vob files.

Origineel bericht van: Vmax145
dus wat betekend dat , dat hij alleen afspeelbare files ziet

ok zover was ik ook wel gekomen.. maar dat verklaart niet waarom hij een folder niet ziet?

Origineel bericht van: Sjattuh

ok zover was ik ook wel gekomen.. maar dat verklaart niet waarom hij een folder niet ziet?

Wel als je de folder noemt zoals op een DVD, tis niet voor niks DVD-plugin.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Ok weer iets verder.

Hij ziet nu idd de mappen en start met spelen wanneer ik desbetreffende video_ts folder aanklik.

Er is echter een nieuw probleem naar voren gekomen.

Hij start het selectie menu en het eerste hoofdstuk. Als hij (bij deze film) na 42 seconden naar chapter2 moet springen blijft hij hangen. Ook wanneer ik een andere hoofdstuk gelijk wil selecteren.

Het gaat om een door mij geconverteerde avi file met WinAVI van avi naar dvd mode. Het bestand/de film werkt goed op mijn PC.

Origineel bericht van: siemed
De map video_ts ziet hij bij niet staan en dus kan ik hem ook niet opstarten.

Probeer eens VIDEO_TS

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Bedankt voor je reactie, alleen staat het al in hoofdletters. Het blijft mij uiterst verbazen dat dit bij andere wel werkt. Wel moet ik zeggen dat ik ze vanaf mijn pc afspeel. Niet dat ik denk dat dit enig invloed zou moeten hebben op hoe de dvd player de bestanden ziet.

Origineel bericht van: siemed
Wel moet ik zeggen dat ik ze vanaf mijn pc afspeel. Niet dat ik denk dat dit enig invloed zou moeten hebben op hoe de dvd player de bestanden ziet.

Dat mag niks uitmaken. Ik heb ook mijn dvd's op mijn pc staan en een gedeelde map gemount aan mijn dreambox. Dit werkt perfect.
Het enige wat ik wel tegen kom is dat ik bij sommige dvd's geen geluid krijg.
Als ik deze dvd's op mijn pc afspeel heb ik wel geluid. Maar dat is weer een heel ander verhaal.

Groeten Maxzz

-------------

Vu Duo met Pli

1 Bisat schotel met 4xlnb en 1 Big Sat met 7xlnb

Ik denk dat het een hoop met de instellingen te maken heeft.

Ik heb net met een ander programma het avi bestand geconverteerd naar vob en deze liet mij weer wel alle hoofdstukken zien alleen stottert hij heel erg.

Weet iemand zo de instellingen waarmee de DVD plug in werkt?

FPS enzo?