the dude Geplaatst: 11 februari 2009 Delen Geplaatst: 11 februari 2009 Hallo, Weet iemand of er een soort van powerline adapters bestaan (zoals er ook voor utp zijn) die het audio en videosignaal van een satelliet ontvanger via mijn stroomnetwerk in huis zenden. Ik heb nu een draadloos systeem, maar ik word gek van alle storingen die wifi modems en magnetrons veroorzaken in de buurt. Alvast bedankt.... Dreambox 7000 PLI Jade - CCcam 2.0.11 Astra 1/2/3/Hotbird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lemoi Geplaatst: 12 februari 2009 Delen Geplaatst: 12 februari 2009 ik zou niet weten of zoiets bestaat maar als altenatief kan je 2 ethernet power line adapter nemen. En dan nog 1 doosje die van je video signaal een CAT5 signaal maakt en aan de andere kant een kastje die het omgekeerde doet. Ze zijn er zelfs die ook het IR signaal meeversturen Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NINjak Geplaatst: 12 februari 2009 Delen Geplaatst: 12 februari 2009 Citaat: Devolo DLAN Audio Extender Starter Kit N.v.t., RCA De nieuwe HomePlug-adapter van devolo voor het overbrengen van muziek en spraak via het interne elektriciteitsnet in huis Zoiets dus maar dan ook met beeld want zo te zien ie deze alleen voor geluid Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen