Gast NanoNode Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Als ik de settings wil wijzigen dan vraagt ie om een pincode. Kan mij niet herinneren wat de pincode is. Op internet gezocht en dan blijkt dat je het bestand /var/tuxbox/config/config dient te wijzigen: i:/elitedvb/pins/enablesetuplock=00000001 i:/elitedvb/pins/setuplock=ffffffff Echter als ik beide de waarde 0 geef en dan het bestand terugzet verandert er niets; ook niet na een reboot. Als ik vervolgens het bestand weer overhaal naar de pc is alles weer zoals hierboven... Vraag: a)wat doe ik verkeerd ? b)wat is de decimale code van hex ffffffff ? PS bestand gewijzigd met wordpad
Gast NanoNode Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Wat verderop gezocht in de tijd in dit forum. Als je via telnet en vi-editor het bestand wijzigt met daarna een reboot commando dan neemt ie wel de settings over. Wellicht dus probleem geweest met het gebruik van Wordpad ? Probleem opgelost.
iemand Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 "daarna een reboot commando dan neemt ie wel de settings over" dat was hem. Bij normale herstart gaat het dan juist weer mis ;-)) gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen