Unetwork Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Ik heb met regelmaat bezoek van huilende mensen dat of de Dbox2 of Dream niet meer boot. Nu ook een kennis die gisteren langs kwam om zijn DM500 te laten flashen. Nu heb ik dat weer in tijden niet meer gedaan en mijn oude PC staat nu bij mijn prinsesje, dochter. Dus image gedownload en de nieuwe DreamUP. Nulmodem kabel in mijn nieuwe PC gedaan en programma gestart maar kreeg meteen een error dat er geen com poort was gevonden. My Computer aangeklikt voor de device manager en daar stond keurig de com poort bij. Nog even gespeeld met de baud maar wat ik ook deed, niets..zelfde error. Nu naast mij nog een mooie nieuwe PC en alle bestanden zoals image en software over gezet via het netwerk, maar weer hetzelfde probleem! Nu naar de kamer van mijn dochter gelopen (mooi ding trouwens en je vraagt je af hoe een lelijke vader zoals ik zo'n mooie dochter kan krijgen) en die zat druk te MSN-en. Ik beloofd voor extra zakgeld als pappa even haar PC mocht gebruiken... Met een blik van, daar heb je die oude weer, stemde ze in en dus het hele ritueel herhaald, bestanden op deze PC gezet inclusief de image. Nu lukt alles in een keer en binnen 10 minuten stond de nieuwe image erop en mijn kennis zeer blij. Maar... Waarom lukte het niet met mijn andere PC's? Zelfde OS XP SP3 Iemand een idee? Alvast namens mijn portemonnee bedankt, ditvoor het extra zakgeld... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Sjattuh Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Misschien is de COM poort gereserveerd. Ik had ooit eens wat software voor mijn vrouws telefoon geinstalleerd en deze reserveerde standaard de com poort. Iets verbonden of niet. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen