Ga naar inhoud


Outlook Express (Windows Mail) In Windows 7 béta.


Gast sparkle

Aanbevolen berichten

Hallo.

 

Sinds een paar dagen in het besit van de béta versie van Windows 7 de gedoodverfde opvolger van Vista. Ik heb in een dualboot zowel Vista als Windows 7 geinstalleerd. Tot op heden versie 7 goed lopend en geen verrassingen. Maar ik mis windows Email. (outlook expres) In het OS zijn alle mail ingedienten gelijk aan die van Vista, maar het programma mail.exe wat in Vista staat onder programfiles..enz staat niet in Win 7. Althans dat lijkt zo. Als ik mail.exe van Vista wil kopieeren naar win 7 naar dezelfde directorie die ook in vista staat dan komt de melding dat dat bestand al bestaat. Echter ik zie dat bestand niet. In de config map heb ik alle files ook de onzichtbare op zichtbaar gezet. Maar dit bestand wil niet zichtbaar worden. Wie weet raad om de Email in 7 aan de praat te krijgen.

Alvast mijn dank.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Ik was er al bang voor dat er een ander email pakket in moet. Maar toch vreemd dat alle bestanden die in vista staan ook in win 7 staan. En winmail.exe ook gevonden dankzij de tip, maar als ik die nu activeer, dan start email eenmalig op met de vraag email adres in te voeren en het passwoord. daarna ratelt de HD een beetje en dat is het dan. Er gebeurt verder niks. Komt ook geen icoon bij. Wellicht dat in Beta dit (nog) niet is voltooid, alhoewel ik wel alle mailberichen zonder problemen heb kunnen emigreren van vista naar win 7. We knutselen verder. Tot zover bedankt voor uw reacties.

 

Greetz.

 

Ik heb ook een dreambox 7000 En een Xtreme

-------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Win7 gaat straks met Windows Livemail werken, die kan je nu ook al apart downloaden, het voordeel is dan dat je steeds de nieuwste versie hebt.

Misschien is de winmail wat je ziet reeds een gedeeltelijke installatie van Livemail?

 

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...