The Librarian Geplaatst: 16 februari 2009 Delen Geplaatst: 16 februari 2009 Ik heb een webwinkel gevonden die overal verzend daar waar dat legaal is toegestaan. Geen blikje maar in een Flesje Url in je PM box Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quassi Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2009 Origineel bericht van: The Librarian Geen blikje maar in een Flesje Ja klopt, dat zijn de flesjes Heb ik er ook veel van gehad. Dankjewel! Ik ga eens proberen op die site. Heb inmiddels (na lang zoeken) toch nog ergens een 'contact us' gevonden op 1 van de vele cocacola sites. En een vraag gesteld. Even wachten nog... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast PhiltheDino Geplaatst: 17 april 2009 Delen Geplaatst: 17 april 2009 En, heb je al iets gevonden ? Ben ook wel benieuwd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spacerpower Geplaatst: 17 april 2009 Delen Geplaatst: 17 april 2009 @Quassi hou me op de hoogte a.u.b. wil ze zelf ook graag kopen. Mag ook via PM VU+Ultimo 4K Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quassi Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2009 Hallo mensen, Hier de status over mijn zoektocht naar Fresca... Heb een tijdje geleden een Mexicaanse toko in Waalwijk gevonden. Opgebeld, maar kreeg helaas het bericht dat ze niet meer bestaan. Van iemand een tip gekregen dat het hier onder de naam Fernandez wordt verkocht, ook geproduceerd door Coca Cola. Maar helaas is dat het ook niet. Maar Fernandes is wel errug lekker . En te koop in veel supermarkten. Ligt vaak helemaal onderaan in het schap. Maar helaas geen limoen smaak. En van Coca cola kreeg ik hetvolgende antwoord: Origineel bericht van: Coca Cola Wereldwijd worden met toestemming van The Coca Cola Company zo'n 400 verschillende merken met bijna 2400 verschillende smaken geproduceerd en verkocht. Ieder landelijk hoofdkantoor bepaalt zelf, gebaseerd op lokale consumenten-voorkeur, smaaktesten en diverse marktonderzoeken, welke van deze producten aan de consumenten worden aangeboden. Ook in Nederland bestuderen wij continu ons totale productaanbod en, indien aanvulling is gewenst, worden nieuwe producten getest en geintroduceerd. Uw opmerking hebben wij doorgegeven aan onze Marketing afdeling; zij zullen zeker uw reactie bij hun regelmatige product-evaluaties betrekken. Voor informatie over de totale frisdranken-industrie in Nederland verwijzen wij naar de Vereniging Nederlandse Frisdranken Industrie (NFI), de overkoepelende organisatie van frisdrank-fabrikanten, via www.fws.nl. Zucht... maar ik geef niet op Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees kas Geplaatst: 21 april 2009 Delen Geplaatst: 21 april 2009 google eens op fresca coca cola site:.fr 3e link Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen