Ga naar inhoud


Fresca frisdrank


Quassi

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: The Librarian
Geen blikje maar in een Flesje


Ja klopt, dat zijn de flesjes smile Heb ik er ook veel van gehad. Dankjewel!

Ik ga eens proberen op die site. Heb inmiddels (na lang zoeken) toch nog ergens een 'contact us' gevonden op 1 van de vele cocacola sites. En een vraag gesteld. Even wachten nog...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo mensen,

 

Hier de status over mijn zoektocht naar Fresca...

 

Heb een tijdje geleden een Mexicaanse toko in Waalwijk gevonden. Opgebeld, maar kreeg helaas het bericht dat ze niet meer bestaan.

 

Van iemand een tip gekregen dat het hier onder de naam Fernandez wordt verkocht, ook geproduceerd door Coca Cola. Maar helaas is dat het ook niet. Maar Fernandes is wel errug lekker cool. En te koop in veel supermarkten. Ligt vaak helemaal onderaan in het schap. Maar helaas geen limoen smaak.

 

En van Coca cola kreeg ik hetvolgende antwoord:

Origineel bericht van: Coca Cola

Wereldwijd worden met toestemming van The Coca Cola Company zo'n 400 verschillende merken met bijna 2400 verschillende smaken geproduceerd en verkocht. Ieder landelijk hoofdkantoor bepaalt zelf, gebaseerd op lokale consumenten-voorkeur, smaaktesten en diverse marktonderzoeken, welke van deze producten aan de consumenten worden aangeboden.

 

Ook in Nederland bestuderen wij continu ons totale productaanbod en, indien aanvulling is gewenst, worden nieuwe producten getest en geintroduceerd. Uw opmerking hebben wij doorgegeven aan onze Marketing afdeling; zij zullen zeker uw reactie bij hun regelmatige product-evaluaties betrekken.

Voor informatie over de totale frisdranken-industrie in Nederland verwijzen wij naar de Vereniging Nederlandse Frisdranken Industrie (NFI), de overkoepelende organisatie van frisdrank-fabrikanten, via www.fws.nl.

 

Zucht... maar ik geef niet op wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...