Ga naar inhoud


no CA found 2nd stage bootloader, en nu?


dream-on

Aanbevolen berichten

Een vriend heeft 6 maanden geleden een dm800 gekocht. Hier heeft altijd gemini op gedraaid. Sinds vanmorgen start hij niet meer op.

In het display staat "dreammultimedia error"

Nu heb ik er eens met de laatste dreamup aan gezeten.

In het begin schijnt alles goed te gaan totdat de melding komt op de pc "no CA found 2nd stage bootloader" please contact support at dreammultimedia"

 

Via telnet kom ik wel nog in het bootmenu. daar staat bootloader 65 en een datum.

 

ps. Er is ruim 430 euro voor betaald en vlgs de fotos in een ander topic hier op het forum betreft het een orginele box.

 

 

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: dream-on
Een vriend heeft 6 maanden geleden een dm800 gekocht.

ps. Er is ruim 430 euro voor betaald en vlgs de fotos in een ander topic hier op het forum betreft het een orginele box.


Problemen met de box en 6 maanden oud, gewoon ter reparatie aanbieden waar hij gekocht is.

En alsjeblieft niet weer een discussie van wel of niet origineel !!!!!

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream-on
Origineel bericht van: ome to
Blijkbaar dus niet een orginele box ?

en waaruit concludeer je dat??


hieruit

no CA found 2nd stage bootloader
er zit dan namelijk geen simkaart in en daar hebben de clones last van namelijk met de nieuwe bootloaders (70)

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mobieltje
Origineel bericht van: dream-on
Een vriend heeft 6 maanden geleden een dm800 gekocht.

ps. Er is ruim 430 euro voor betaald en vlgs de fotos in een ander topic hier op het forum betreft het een orginele box.


Problemen met de box en 6 maanden oud, gewoon ter reparatie aanbieden waar hij gekocht is.

Grts.

ja wil ik hem ook gaan vertellen ,aam misschien det hier iemand nog de juiste oplossing had...
Alleen een probleempje. Hij wil niet dat DMM zijn cccam config krijgt. Is die er nog uit te halen?

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ome to

er zit dan namelijk geen simkaart in en daar hebben de clones last van namelijk met de nieuwe bootloaders (70)


Een sim kaart zit er wel in...en zoals ik reeds eerder schreef komt hij 100% overeen met de fotos van een orginele box: dus ongespoten kap aan de binnenkant, type op die chip, zilveren stikker op voeding etc. etc....dus gaa daar aub niet op door of je zal een nieuw topic moeten maken dat er weer een nieuwe versie clones zijn opgedoken.:)

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...