Ga naar inhoud


[TF7700HDPVR] TOPSET FTP Configuratie


Gast Loeki1606

Aanbevolen berichten

Goedenavond Satters,

 

Heb sinds kort een 7700HDPVR met een verbinding over LAN, mooi IPadres meegekregen maar niet te verbinden met TOPSET over FTP verbinding. USB werktbij mij niet want ik heb geen firewire e.d aan de PC Kant zitten.

 

Upgrade via LAN werkt overigens perfettomundo

 

Weet iemand hoe ik de TF kan benaderen en hoe ik de FTP verbinding kan opzetten?

 

BVD

 

Topfield 5500, 7700HDPVR, VisioSat Astra (1)(2)(3) + Hotbird.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Loeki1606
Goedenavond Satters,

Heb sinds kort een 7700HDPVR met een verbinding over LAN, mooi IPadres meegekregen maar niet te verbinden met TOPSET over FTP verbinding. USB werktbij mij niet want ik heb geen firewire e.d aan de PC Kant zitten.

Upgrade via LAN werkt overigens perfettomundo

Weet iemand hoe ik de TF kan benaderen en hoe ik de FTP verbinding kan opzetten?

BVD

Topfield 5500, 7700HDPVR, VisioSat Astra (1)(2)(3) + Hotbird.



Verder heeft USB niets met Firewire te maken sleep

Groeten: Frank

Visiosat G3C + 3x Alps Quattro + Smart MS 17/4 ES

+

Clarke Tech ET9000 + OpenPli 2.1

Topfield TF7710HDPVR (met hardware update) FW 23-06-2009-23331

Dreambox DM500+ FW OpenPLi v1.0 Enigma1

Opentel ODS3000CI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn probleem was het volgende, met de nadruk op WAS, ik heb geen serial aansluiting en B-Male op mijn PC, alleen USB A. FTP doet niets want dat is alleen voor de upgrade via LAN. Datalink cables werken niet lekker dus ben ik op zoek gegaan naar de juiste oplossing.

 

MAAR ZOALS GEZEGD PROBLEEM OPGELOST. Even reklame een icidu USB to Serial Converter gehaald. Eerst de USB installeren, je kunt deze vanaf de icidu site halen, let wel op er staat c-707607 op het labeltje maar je moet op hun site de c-707606 downloaden, driver installeren, meestal wordt het COM3, TopSet opstarten, Opties>Use Serial Connection>COM3 en voila de hele meuk wordt ingelezen. Werkt top en alles binnen 10 seconden binnen en nu maar lekker rommelen met m'n TF7700HDPVR. winkwinkwinkwink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...