Ga naar inhoud


Problem...


Gast

Aanbevolen berichten

Okay sorry dat ik jullie hiermee lastig val.<P>Maar hoe prog ik precies de loader in de kaart.. wat doe ik verkeerd desondanks al die errors?<BR>IC-prog geeft fouten, PonyProg, WinPhoenix!<BR>Dit gaat dan meestal bij Verify'en dus na het writen.<BR>Heb zowat alle nieuwe reeks posts in de gaten gehouden op het antwoord op mijn vraag maar geen resultaat.<BR>Wel documentatie gevonden waarbij ook wel info over de loader enzo maar daar gingen ze meestal vanuit dat het gelukt is met schrijven en verifen.<P>Wie kan mij uitleggen, wat er verkeerd gaat?<BR>Hoe ik nou precies eerst de loader prog dan de EEProm en daarna de PIC?<BR>Ik zal het erg op prijs stellen..<BR>Waarom ik dit weten wil?<BR>Na mijn interesse in UNIX systemen dat ik het interessant vindt om me hierin te verdiepen maar nog met weinig succes.<P>Ik heb een MasterCRD<BR>En gebruik voor de loader de file loader.hex<P>Met Vr. Groeten,<P>C.E.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,<P>[Kop/plak]<P>IC-prog-1.04 in modus -progger- 2 voor de loader<BR>Winphoenix-1.6 in modus -progger- 1 voor de eeprom<BR>Mcrd modus 2 : ic-prog : loader.hex<BR>Mcrd modus 1 : winphoenix : eeprom.hex<BR>Mcrd modus 2 : ic-prog : pic.hex<BR>dit moet perfect bij je Ook werken anders zoek maar ff naar de probleem bij je pc-Osystem ofzo !!!<P>Let wel:<BR>Je moet een goeie voeding/Adapter voor je MasterCRD hebben anders krijg je die 0000h error te zien ... Dus een Adapter van mins:12v DC 300 @ 500 mA die kun je bij Kijkshop of dergelijk gaan -als je die nog niet hebt- kopen voor maar 1g of 20 ! <P>6CS wink.gif" border="0<P>MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dus een goeie programmer, je hebt kennis van computers, en je stelt (nog geen) domme vragen.<P>Het enigste wat je nog mot hebben is goeie software. En wat jij moet hebben is Chip Cat, ideaal voor de MasterCRD.<BR> <A HREF="http://www.sat4all.com/cgi-bin/download.cgi?serv=server4&sec=prog&file=290401_ChipCat21.zip" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/cgi-bin/download.cgi?serv=server4&sec=prog&file=290401_ChipCat21.zip</A> <P>Probeer het maar eens! wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt appien, bedankt Ari..<P>Met ChipCat was het enigste programma wat de loader met succes wou proggen.<BR>Raar is dat WinPhoenix en IC-Prog nog steeds error messages geven.<BR>Maar nu ik enige kennis heb hoe het in elkaar steekt zal ik daar mijn aandacht aan besteden om ook die programma's werkend te krijgen.<BR>Ari's gegeven modussen voor de instellingen zal me wel op weg helpen...<P>Thanx Guys smile.gif" border="0<P>C.E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...