Jump to content

Problem...

Guest

Recommended Posts

Okay sorry dat ik jullie hiermee lastig val.<P>Maar hoe prog ik precies de loader in de kaart.. wat doe ik verkeerd desondanks al die errors?<BR>IC-prog geeft fouten, PonyProg, WinPhoenix!<BR>Dit gaat dan meestal bij Verify'en dus na het writen.<BR>Heb zowat alle nieuwe reeks posts in de gaten gehouden op het antwoord op mijn vraag maar geen resultaat.<BR>Wel documentatie gevonden waarbij ook wel info over de loader enzo maar daar gingen ze meestal vanuit dat het gelukt is met schrijven en verifen.<P>Wie kan mij uitleggen, wat er verkeerd gaat?<BR>Hoe ik nou precies eerst de loader prog dan de EEProm en daarna de PIC?<BR>Ik zal het erg op prijs stellen..<BR>Waarom ik dit weten wil?<BR>Na mijn interesse in UNIX systemen dat ik het interessant vindt om me hierin te verdiepen maar nog met weinig succes.<P>Ik heb een MasterCRD<BR>En gebruik voor de loader de file loader.hex<P>Met Vr. Groeten,<P>C.E.

Hallo,<P>[Kop/plak]<P>IC-prog-1.04 in modus -progger- 2 voor de loader<BR>Winphoenix-1.6 in modus -progger- 1 voor de eeprom<BR>Mcrd modus 2 : ic-prog : loader.hex<BR>Mcrd modus 1 : winphoenix : eeprom.hex<BR>Mcrd modus 2 : ic-prog : pic.hex<BR>dit moet perfect bij je Ook werken anders zoek maar ff naar de probleem bij je pc-Osystem ofzo !!!<P>Let wel:<BR>Je moet een goeie voeding/Adapter voor je MasterCRD hebben anders krijg je die 0000h error te zien ... Dus een Adapter van mins:12v DC 300 @ 500 mA die kun je bij Kijkshop of dergelijk gaan -als je die nog niet hebt- kopen voor maar 1g of 20 ! <P>6CS wink.gif" border="0<P>MVG

Je hebt dus een goeie programmer, je hebt kennis van computers, en je stelt (nog geen) domme vragen.<P>Het enigste wat je nog mot hebben is goeie software. En wat jij moet hebben is Chip Cat, ideaal voor de MasterCRD.<BR> <A HREF="http://www.sat4all.com/cgi-bin/download.cgi?serv=server4&sec=prog&file=290401_ChipCat21.zip" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/cgi-bin/download.cgi?serv=server4&sec=prog&file=290401_ChipCat21.zip</A> <P>Probeer het maar eens! wink.gif" border="0

Bedankt appien, bedankt Ari..<P>Met ChipCat was het enigste programma wat de loader met succes wou proggen.<BR>Raar is dat WinPhoenix en IC-Prog nog steeds error messages geven.<BR>Maar nu ik enige kennis heb hoe het in elkaar steekt zal ik daar mijn aandacht aan besteden om ook die programma's werkend te krijgen.<BR>Ari's gegeven modussen voor de instellingen zal me wel op weg helpen...<P>Thanx Guys smile.gif" border="0<P>C.E.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.