Ga naar inhoud


[ALL] NewNigma2 V2.3.2 beschikbaar


Stefaand

Aanbevolen berichten

Nu heb ik alles geinstalleerd heb alle zenders behalve de HD kanalen hij zegt kan niet afstemmen.Terwijl de andere zenders het wel doen.Weet iemand wat het kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: ronald10
Ik heb hem draaien op CF via BA.De CF plugin kan je installeren maar let wel op dat je CF kaart eerst gewist wordt.Als je veel via BA doet is dit dan ook niet aan te raden.Dit is wel een minpuntje van dit image.
Verder zeer uitgebreid via de vertrouwde blauwe knop.


Ik heb het probleem dat als ik dit image in flash heb, ik BA niet werkend krijg. Ik heb de CF-plugin dus niet geïnstalleerd. Installeren van BA lukt maar als ik dan naar "Applicaties" ga, krijg ik de volgende melding:

"Applicaties die niet beschikbaar zijn:
Extensions/Barry Allen(no module named ImageWizard)
Extensions/Webinterface (no module named ImegeWizard)"

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Eef
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan opgenomen bestanden niet afspelen, als ik het video menu open kan ik alle bestanden zien en selecteren. Als ik op OK druk word krijg ik het afspeel menu te zien maar de opname zelf wil niet afspelen. Weet iemand wat het probleem is?

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: caveman
Ik kan opgenomen bestanden niet afspelen, als ik het video menu open kan ik alle bestanden zien en selecteren. Als ik op OK druk word krijg ik het afspeel menu te zien maar de opname zelf wil niet afspelen. Weet iemand wat het probleem is?


Dit probleem is niet alleen bij deze image.
Had ik ook bij andere, wat ik vaak doe ik even terug naar de tv en dan weer opnieuw proberen af te spelen

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: enmot
Nu heb ik alles geinstalleerd heb alle zenders behalve de HD kanalen hij zegt kan niet afstemmen.Terwijl de andere zenders het wel doen.Weet iemand wat het kan zijn.


Ik heb hetzelfde gehad en me helemaal een ongeluk gezocht naar de oorzaak. Het was de kanalenlijst. Ik heb die van kistedu erin gezet en toen was het probleem -voor mij althans- opgelost.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het ook mogelijk om met de cf installer newimage vanaf de cf te draaien en in de flash een ander image te zetten?

Hebben die 2 images als dat kan elkaar nodig?

Of als ik opstart vanaf de cf dat theoretisch het flash geheugen gewist zou kunnen worden.

 

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe krijg ik met deze image de picons ervoor, heb softwareupdate gedaan (met picons), maar krijg ze niet te zien, moet ik nog een handeling verrichten?

 

B17 frown

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, zal het proberen, kon ze alleen nog niet vinden in het download menu bij plugins... waar zijn ze precies te vinden apart of onder extensions, heb het idee dat het menu nog niet volledig gedownload is.

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt onder software management, pluginns en dan alle pluginns, krijg je een flinke lijst waar ze in staan. Denk eraan dat je, als je een HD skin draait, ok de HD picons moet installeren

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...