Ga naar inhoud


[Strong 8100] 8000-8100 Kaart updates worden vanaf vandaag verstuurd.


interpol

Aanbevolen berichten

Vanaf vandaag worden de kaartupdates verstuurd en uiterlijk 10 maart zou iedereen de update binnen moeten hebben.

 

Graag wil ik van de 8000 en 8100 gebruikers willen weten of je de kaartupdate hebt gehad. Dit geldt zowel voor de Merlin alsook de seca2 kaarten.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat heel vreemd is dat ik, met de 8100 en de 8000 met de oude sattracker nog steeds geen update heb gehad, ik stop de kaart in de 8000 met de Merlin software en dan ben ik benieuwd of ik hem dan wel krijg

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast johanmoni

ik zelf heb hier ook een strong 8000 staan maar ik ken niks van wat je bedoelt met merlin ,maar ik wil u wel vragen dat u bedoeld dat we op een update moeten wachten voor het nieuw kaartje van tv vlaanderen,ik heb geen beeld meer sinds het nieuwe kaartje van tvvlaanderen in mijn reciever zit,graag advies

 

gr johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@johanmoni,

welke firmware heb je in je strong 8000 zitten?

In Nederland krijgen we een nieuwe kaart, die de Merlin kaart genoemd wordt. Hebben jullie in Belgie ook een nieuwe kaart.

De Merlinkaart wordt ondersteunt als je originele firmware in je decoder hebt zitten en/ of als je alternatieve firmware (Merlinready) in je deco hebt zitten. De TVV kaart zou het ook moeten doen, mits je de juiste pid 006c kiest.

Dat de TVV kaart werkt met de Merlinready firmware weet ik bijna zeker omdat ik aleens eerder een patch heb gemaakt voor TVV met het kaartje van Gamgra. Dit deel zit ook in de Merlinready firmware. Alleen ben ik er niet zeker van of de update binnenkomt op de TVV kaart.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast johanmoni

bij technische informatie staat

 

versie22

fabrikant OEM1

type 0

patch run 0

 

op tvvlaanderen kaart staat nagravision

 

groeten johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, je hebt dus een Strong 8100 met originele firmware.

 

Ik snap iets niet, TVV kaart is toch gewoon Seca en geen nagravision? Heb je een rode kaart met zwarte balk?

 

Je zou overigens ook kunnen overwegen om er andere firmware in te stoppen.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast johanmoni

nee sinds vorige week heb ik en vele andere een nieuwe kaart met een andere codering

 

wat is het verschil met andere filmwere,en dan zal ik nog moeten leren hoe ik dat moet doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...