Ga naar inhoud


[DM800HD] MiLo image (Alleen voor mensen met een sterk hart)


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Op verzoek heeft mijn arme machientje afgelopen nacht staan zwoegen op een DM800 image, en er is waarlijk nog iets uit de oven gekomen ook. Ik heb werkelijk geen flauw idee of dit image zelfs maar boot, dus hij is niet geschikt voor mensen die denken dat ze met dit image vanavond lekker TV kunnen gaan kijken. Ik heb zelf namelijk geen DM800 (sponsoring is welkom, een 8000 heb ik ook nog nodig) om hem op te proberen.

 

Dus voor de echte "if you want to live on the cutting edge you must expect to bleed" liefhebber, hier is de sneak preview. Ik ben benieuwd of hij uberhaubt ook maar iets doet!

 

http://www.milosoftware.com/sat/milo-image-dm800-20090302082437.nfi

 

Waarschuwing vooraf: De FEED van dit image wijst nog naar de DM7025 feed. Ga dus geen "online update" doen, dan help je je image waarschijnlijk om zeep. Installeren van skins en settings is veilig, de plugins zullen meestal wel werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry, ik was wel op zoek naar een opvolger na RonaldD, maar ik ben al beland bij Newenigma2, en ik heb een vrouw in huis, dus het ding moet het blijven doen wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal binnenkort eens kijken hoe ik een multiboot kan creeren op mijn dm800. Zodra ik die heb, wil ik wel gaan beta-testen. En als je geen 800 image meer wilt bouwen, dan zou ik het nog wel willen overnemen. Denk ik. Als ik de tijd kan vinden. Al die hobby's ook wink

 

- Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Milo,

 

 

nou, ik heb 'm als xtra image in mijn BA omgeving geinstalleert

 

hij doet het iig (y) 't enige waar ik echt last van heb is dat het schakelen slecht gaat maar daar moet je je niet te veel van aantrekken, dat gaat vanwege mijn config helaas bij de meeste images niet goed('t enige image waar dat goed mee gaat is totnutoe Gemini 4.0, heb 4.1 nog niet getest en bij PLi Jade2 gaat het ook niet goed).

't kan best zijn dat het met andere drivers beter gaat hoor, als je wilt dan test ik dat wel voor je als 't niet op stel en sprong hoeft want tja... de vrouw he smile

 

 

screenshot.jpg

 

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi om te lezen dat het werkt. Ziet ernaar uit dat ik dus vrij makkelijk images voor de 800 (en de 8000 dan waarschijnlijk ook) kan bakken.

 

@oudeis, als er interesse is, ik wil ook mijn git repo wel online delen, snap alleen nog niet genoeg van git om te weten hoe... De "mychanges" file zou voorlopig genoeg moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Milo,

 

Als ik op de video knop druk (grijs, rechts onder) krijg ik steeds het "groene crahslog scherm" en begint opnieuw op te starten.

 

DM 800, jouw image inde flash, laatste Vs.

Any idea?

 

Wim.

 

I had a decision to make, so i decided not to decide!

De dwaasheid van Windows: druk op START om te BEINDIGEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...