Ga naar inhoud


wat doen de key files ?


Gast

Aanbevolen berichten

hallo<P>wie kan mij vertellen waar de files voor zijn<BR>loader.hex ,eeprom.bin ,pic19f84.hex ?<BR>kan ik ze door elkaar gebruiken of horen bepaalde files bij elkaar ?<P>dus bijv :elke keer dezelfde loader met <BR>verschilende eeprom en pic19f84<BR>of dezelfde loader,pic19f84 met diverse eeprom files<P>wie weet het antwoord<P>groetjes snowboarder confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Loaderfile is nodig om de eeprom via de pic te programmeren. Dit gebeurt bij het proggen van een GWcard. Ook kan het nodig zijn bij een piccard, afhankelijk van de progger die men gebruikt. Loaderfiles kunnen volgens mij door elkaar gebruikt worden als ze maar geschikt zijn voor de types eeprom en pic.<P>Een picfile wordt in de pic geprogrammeerd zeg maar een heel klein computerprogrammaatje in een klein computerprocessortje.<P>De eepromfile wordt in de eeprom geprogd vandaar de naam. Deze file bevat diverse gegevens waar het picprogrammaatje mee werkt.<BR>Het is een geheugenuitbreiding voor de pic.<P>Hiermee is gelijk duidelijk dat de pic en eepromfile bij elkaar horen. De picfile refereert naar specifieke plaatsen in de eepromfile. Als de files doorelkaar gebruikt worden zou het mogelijk zijn dat niet de juiste gegevens gelezen worden vanuit de eepromfile.<P>Ik hoop dat eea wat duidelijker is geworden.<P>Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...