Ga naar inhoud


[Pioneer] pioneer 14xx en smartwi


Cobus R

Aanbevolen berichten

Mijn oom heeft 3 pioneers 14xx en org soft erop staan voorheen werkte de smartwi met seca 2 wel gewoon goed en dus geen uitval maar met seca 3 wel.

ik heb de laaste soft op de smartwi gezet en de atr op de client kaarten gezet maar hij heeft nu regelmatig uitval van beeld wat moet er nu gebeuren ? als ik de org kaart in de pio doet werkt hij wel gewoon dus het ligt aan de smartwi in combi met de pioneers want hij heeft ook nog een loewe tv met decoder ingebouwd en orginele cam vam de canal jongens en die blijft wel gewoon werken. ?

 

het gaat dus om de smartwi en 4 client kaarten.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heeft niks geholpen deze firmware ze vallen nog steeds uit de ene keer dan kun je 10 min kijken en de andere keer nog geen 1 min waar dit aan ligt weet ik niet meer hoor terwijl de orginele canal cam wel gewoon beeld blijft houden en als ik de org (seca3) kaart in de decoders doe dan werken ze wel gewoon en ligt het dus aan de smartwi zijn er nog meer mensen met zulke problemen met seca 3 ?

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft altijd goed gedraaid met seca 2 en eigen firmware op basis van euromuis maar met seca 3 en org frimware is het gewoon kl*te en dat terwijl hij er 3 heeft staan plus nog een org cam wie wel goed werkt.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dit werkt niet nu weet ik het niet meer hoor voorheen geweldig gedaan nu met org soft en seca 3 kaart niet fatsoenlijk aan de praat te krijgen mischien nog andere suggesties ?

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...