Ga naar inhoud


AAF Sussex Image


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten


  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Black_64
Origineel bericht van: cravenid
na reboot werkt het, incubuscamd downloaden, greenscreen

edit: 2e keer proberen - weer greenscreen

Heb je een crashlog?
En over welke image heb je het flash of BA?
Indien flash gebruik je een swap stick?
Default skin of niet? Indien een andere probeer de default skin eerst.
Gebruik je een ci-module? Zo ja verwijder deze en reboot.
enz....

Hoe meer info hoe beter, maar met deze 2 zinnen kan niemand je helpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cravenid

crashlogs kan ik nergens vinden helaas frown

 

ik gebruik de BA image.

waar slaat deze de crashlogs op ?

 

overigens na herstarten en handmatig emu erin zetten werkt het boeltje wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik naar zenders ga zoeken vindt dit image geen zendernamen maar alleen SID 0x2774 en zo als zendernaam. Ik hoop dat ze dat snel fixen.

 

Verder valt het wel meel met de (in)stabiliteit. Dit image heeft ook 2 x een satellites.xml in zich (in /usr/local/share en in /etc/tuxbox).

 

En het deed een keer het embx bug rondedansje voor me. Tip: haal de & weg in rcS achter loadMME en vergroot de eerste sleep in mme_check van 2 seconden naar iets hogers. Dat voorkomt nodeloos rebooten en maakt normaliter het booten niet langzamer of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Patman

 

@BBN: dank voor de berichtgevingen en plaatsen van de bestanden! Vanavond maar eens proberen...ben benieuwd.

 

grt.

Patrick/quote]

 

Graag gedaan wink

 

@ Zak

 

Is misschien wel handig (zoals Black64 reeds schreef) als je steeds vermeld welke versie je gebruikt Flash of Ba.

Bedankt !

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de USB image die ik vanaf de harddisk start (met 4kb blocksize formatteerd).

 

Makkelijk experimenteren, en ook makkelijk om een kleine wijziging te proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste versie van E2 Sussex BA werkt best stabiel, voorzover de korte tijd van proberen dit aantoont.

 

Helaas echter nog steeds geen Seca3 (canaaldigitaal) oplossing, hoewel de Aston Cam module wel goed wordt herkend. Scherm blijft echter op zwart bij Ned 1,2,3.

 

Dit is in ieder geval beter dan groen.

 

Jammer, hierdoor kan deze versie voor dagelijks gebruik nog niet worden toegepast.

 

Verder had ik bij de installatie toch nog wel een paar keer groene schermen.

 

Zo is het bijvoorbeeld beter, om geen update add-on manager te doen. En ook de Mediaplayer veroorzaakte problemen.

 

De beeld kwaliteit in HD en ook SD lijkt mij toch wat minder dan nieuwe 'Kathrein versie 1.07 beta'.

 

Hoewel een objectieve vaststelling op dit punt erg moeilijk is. De stick problemen lijken nu ook geheel achter de rug met de nieuwe versie van KCC en de aangepaste clustergrootte.

 

Web pagina en afspelen op de PC gaat nu ook probleemloos.

 

Kan nu in beide versies in ieder geval disecq 1.1 gebruiken voor mijn 5 LNB's.

 

Het is in ieder geval, weer enige forse stappen vooruit. Men moet mogelijk ook eens wat meer aandacht geven aan fouten die ontstaan door teveel commando's achter elkaar te geven. Hierdoor ontstaat soms een vastloper.

 

Al met al een goede vooruitgang, dank zij de inzet van velen. Dit is duidelijk de spirit van Linux. Nu nog Ext3 file formaat op de harde schijf en dan hoeven de opgenomen bestanden niet meer gesplist te worden.

 

En ontstaan er ook niet de problemen waarmee TomTom wordt lastig gevallen door MS.

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bram: hartelijk dank voor je uiteenzetting. Ik heb zelf nog niet getest, maar je punten komen op mij logisch over en zijn min of meer ook herkenbaar van vorige versies (o.a. vastlopers na meerdere commando's).

 

Ik vind het echt spijtig dat seca3 nog steeds geen ondersteuning vindt. Dit maakt dagelijks gebruik ook voor mij niet mogelijk cry Kunnen we de ontwikkelaars ook smeken? wink

 

Vanavond toch maar eens er op zetten...nieuwsgierig als ik ben.

 

grt.

Patrick

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...