Ga naar inhoud

(DM8000). Hoe werkt de mediaplayer in de 8000?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen hoe de mediaplayer in de 8000 werkt? Ik gebruik pli. Ik heb met een ftp programma een aantal films over gezet naar de harde schijf van de 8000. Als ik dan in het menu kies voor mediaplayer dan zie ik die bestanden staan op de harde schijf en dan de map movies.

Daar staan dan de mkv,vob en ts bestanden in het bovenste vak.

Ik druk dan op oke en het bestand komt dan in het onderste vak te staan. Wat dan ??

Ik heb geprobeerd om mijn schermafbeelding van de 8000 hierin te plakken maar dat lukte niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

druk eens op de help knop.

kan goed zijn dat je een uitgebreide uitleg krijgt voor elke functie.

weet niet zeker of hij bij de media player beschikbaar is.

suc6.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Helaas

De help knop bied geen oplossing.

Heeft misschien iemand anders wat tips of uitleg?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Hoe kan ik mijn schermafbeelding in deze berichten zetten dan kan ik beter laten zien wat ik bedoel??

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Ik kwam er na lang achter dat de "bouquet" knoppen tussen boven en onder wisselen. Dat hielp een hoop, maar hij is toch wel onhandig.

De "help" knop zou moeten werken, welk image gebruik je?

Geplaatst:

Ik gebruik pli.

Ik kan de films wel afspelen als ik naar het dvd menu ga en dan naar harde schijf.

Maar hoe moet ik de films afspelen in het mediaplayer menu? Daar staan de films ook maar dan ??

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

In welke map van de dreambox moet dat ipk bestand komen??

En moet ik dan die andere mediaplayer verwijderen van de 8000??

Alles met een ftp programma ??

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley
toevoegen aan afspeellijst?

Probeer deze maar, is stuk handiger voor velen.

http://www.i-have-a-dreambox.com/wbb2/thread.php?threadid=90431&page=1

Hoi Harley,
Het is gelukt. Bedankt. Die werkt inderdaad veel beter. Hij speelt ook films af die met die andere player niet werken.
Ik heb nog wel een vraagje. In de lijst van films staat een map Video.ts.
Als ik daarop klik dan zie ik 5 VOB bestanden(dat is 1 complete film). Die kan ik apart afspelen. Maar dat is niet de bedoeling. Hij moet alles achter elkaar afspelen. Als ik het eerste VOB bestand afspeel dan stopt de film daarna en gaat niet verder met het VOB 2 bestand. Hoe kan ik dat oplossen?

De blueray bestanden die op de harde schijf staan spelen niet af. Dit gaat zeker niet lukken ??

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro4

Ik heb nog wel een vraagje. In de lijst van films staat een map Video.ts.
Als ik daarop klik dan zie ik 5 VOB bestanden(dat is 1 complete film). Die kan ik apart afspelen. Maar dat is niet de bedoeling. Hij moet alles achter elkaar afspelen. Als ik het eerste VOB bestand afspeel dan stopt de film daarna en gaat niet verder met het VOB 2 bestand. Hoe kan ik dat oplossen?

Door de map video.ts te selecteren met de DVD-Player plugin. Die gedraagt zich als een DVD speler.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Oke. Perfect. Ik ging naar mijn videos en niet naar dvd speler. Bedankt.

De blueray bestanden zijn zeker niet af te spelen ??

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

inderdaad thanks voor het weizen op deze plugin...

is er geen goede site voor "alle" dreambox plugins ??

ze staan nu maar her en der verspreid over forums enzo..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen