Ga naar inhoud


enigma al bruikbaar?


soktic

Aanbevolen berichten


Jawel hoor, maar je vraagt 'bruikbaar' en perfectie tegelijk.

 

Je moet nog werk verrichten om het helemaal werkend te krijgen, en als je een HDD plug en play wilt hebben kan je beter wat anders nemen. Maar ik verlang niet terug naar de Kathrein software.

 

Laat ik het zo zeggen: ik gebruik alleen nog maar Enigma (KF750 versie bevalt me het beste). Opnemen gaat prima, maar live tv pauzeren niet. Als je het 'onbruikbaar' vindt zonder dat laatste mag je van mij.

 

Er zijn meer mogelijkheden die het niet of niet altijd doen. Films afspelen, foto's kijken: allemaal work in progress.

 

Ik zou zeggen: probeer het zelf. Installeer een image met 2e bootloader en zet Enigma2 op een USB stick of je harddisk via KCC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is veruit het grootste probleem dat de Canal Digitaal kaart niet werkt in E2.

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HDD is een kwestie van even vragen hoe het moet. Uiteraard is een HDD belangrijk. Afhankelijk van het image wordt ie automatisch herkend (AAF) of niet (KF).

 

Als je de HDD geformatteerd hebt met FAT moet je hem toch opnieuw formatteren: FAT gaat tot 4 GB per file en dan kan je veel dingen niet opnemen, omdat Enigma2 van 1 opname altijd 1 bestand maakt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...