martynair Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Kan iemand mij helpen/tips geven. Ik heb een dreambox 7000 en van de op de andere dag heb ik geen beeld meer op mijn tv, terwijl de dreambox op het display gewoon alles aangeeft en ook normaal opstart.Ik kan het beeld wel streamen naar mijn laptop.Ik heb van alles al geprobeerd. Andere tv,andere scart, maar niets blijkt te werken. Het lijkt net of de dreambox geen signaal meer afgeeft aan de scart. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt. groeten martijn
iemand Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Tja raar. mogelijk een bitje omgevallen. Maak met FWP een backup en flash eens nieuw image. gr. Erik
Tisnix Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Ik weet niet of je in menu kan kiezen tussen RGB of CVBS, misschien dat dat helpt... VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
martynair Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Geplaatst: 12 maart 2009 Ik heb al de dreambox opnieuw geflasht, maar het opstart scherm komt niet eens in beeld. Oh ja, wat bedoel je met een bitje omgevallen? groeten martijn
satvet Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 De dreambox heeft een bestandje met pingegevens van de scart, daar kan een verminking in zijn ontstaan, maar dat zou een flash moeten verhelpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen