Gast MartijnVos Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Hallo Ik heb een schema gekregen van Dreambox multimedia die ik graag met jullie wil delen. Het is met dit schema mogelijk om een 7025+ voeding in te bouwen in een 7025. Hoop dat iedereen er wat aan heeft. het is mij namelijk vandaag gelukt. Mvg Martijn Link Conversion manual 7025+ to 7025
Ron Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom je dat zou willen doen. Behalve het feit dat je er aan moet gaan solderen en daarmee alle vormen van garantie zowel op de box als op de voeding vervallen, moet je ook in het achterpaneel van je box gaan zagen en vijlen. Je kunt veel beter gewoon de originele voeding fatsoenlijk repareren dan is het probleem wel prima opgelost. Ron
caveman Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Vraag is natuurlijk wel of het een ontwerpfout is of dat ze er origineel gewoon crappy elco's in zetten. Als het een ontwerpfout is zitten we over 2 jaar weer met de soldeerbout in de hand. Vandaar dat er wel iets voor te zeggen is om voor nieuw model voeding te gaan. Hoewel DM en nieuwe voedingen? DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
iemand Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Dankjewel voor het delen. Kheb het hier gelijk bewaard. Wie weet kan ik er iemand mee van dienst zijn. gr. Erik
woodflower Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Hallo Martijn Dank je dat je dit met ons wil delen ik heb begrepen dat je je dreambox met deze voeding hebt omgebouwd maar zou je het mij in de nederlandse taal kunnen uitleggen wat je hebt gedaan. en ik zou je hiervoor hartelijk willen danken groetjes woodflower
Neptunus Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Waarom een nieuwe voeding van een plus ombouwen als je net zo gemakkelijk de oude van de 7025 kan ombouwen, is veel goedkoper, resultaat is hetzelfde! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen