Ga naar inhoud


CCcamd connectie naar newcs (intern sharen)


jalu

Aanbevolen berichten

newcs 1.65 in Helenite geeft problemen. Voor mij is het noodzakelijk om newcs te gebruiken omdat ik een Kathrein UFS-910 gebruik als mijn primaire ontvanger(Dreambox staat op de slaapkamer en fungeert dus vooral als kaartlezer), en die kan niet goed connectie maken met een CCcamd cardserver; de emu die ik met de oude Seca 2 kaart gebruikte (incubuscamd) werkt niet lekker met de nieuwe Seca 3 ECM's en dus niet met de nieuwe kaart.

Op de Kathrein overgestapt naar camd3 en voor de cardserver op de DM7000 dus terug naar newcs als cardserver. Op de Kathrein werkt dan alles prima. Echter: op de DM7000 (met CCcamd 2.11 als softcam, maar ook mgcamd(op de DM7000) en mbox (op de Kathrein) geven vergelijkbare effecten) lijkt er een soort loop te ontstaan: de verbinding wordt steeds verbroken en weer opnieuw opgebouwd. In de log van newcs zie je dan "client logged off" en direct daarop "client login", en dat achter elkaar door(en geen beeld op de Dreambox). Het hele vreemde is echter: newcs 1.50 geeft dit probleem niet en shared probleemloos naar CCcamd. Iemand een idee wat er mis gaat met de nieuwere versie van newcs en wat ik er eventueel aan kan doen?

 

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...