Ga naar inhoud


Zenderlijst op CD ontvangers


mifi

Aanbevolen berichten

Ik was laatst op bezoek bij mensen in Frankrijk met een door CD geleverde standaard ontvanger. Vroeger kon ik in een grote overzichtslijst komen met allerlei vrije zenders, waaronder BVN.

 

Ik zag nu dat het hele menu weg is, en dat in de zenderlijst plaats is gemaakt voor allerlei betaalkanalen. Daarmee is de mogelijkheid om willekeurige zenders te ontvangen dus nog verder ingeperkt.

 

Is dit in NL ook zo gegaan? Wat een waardeloze ontvangers zijn dat dan eigenlijk, zeg!

 

Het ergste is nog dat je in Frankrijk verplicht bent om zo'n ontvanger te huren a 9 euro per maand.

 

m

 

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat die ontvangers waardeloos zijn, kan ik beamen.

Toch is het niet zo dat je helemaal afhankelijk bent van de door CD gemaakt kanaalkeuze.

Je kan altijd nog een vrije scan doen van de kanalen, maar dan loop je ertegenaan dat er veel meer kanalen zijn dan geheugenplaatsen in die goedgekeurde ontvangers (doorgaans niet meer dan 1000).

Gelukkig is het hier niet zo dat je verplicht bent om een ontvanger te huren, hoewel de kabelmaatschappijen dat al wel hebben geprobeerd...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...