De_Muts Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 maar hoe verklaar je dan dat als ik gewoon een scan uitvoer ik niet alle zenders vind en als ik de cables.xml op de box heb staan en ik pas de tuner configuratie aan dat hij het dan wel doet? ik kan dan alle zenders vinden VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo Triax 80CM Multifeed (13-19-23-28) Ziggo (Full Package)
Gast pieterg Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Origineel bericht van: De_Muts maar hoe verklaar je dan dat als ik gewoon een scan uitvoer ik niet alle zenders vind en als ik de cables.xml op de box heb staan en ik pas de tuner configuratie aan dat hij het dan wel doet? ik kan dan alle zenders vinden wat stel je dan in in de tuner config?
De_Muts Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 je kunt daar kiezen tussen frequentie stappen of provider. als je dan voor provider kiest kun je laten zoeken op de provider in mijn geval ziggo. als je dan een cables.xml in de box hebt zitten scant hij alleen die frequenties af. VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo Triax 80CM Multifeed (13-19-23-28) Ziggo (Full Package)
Apple740 Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Iemand bij wie de bitrate viewer plugin wél goed werkt met Milo? De bitrate viewer ontbreekt in de Milo download lijst, dus heb ik deze handmatig geïnstalleerd. Echter crashed Milo gigantisch (groen scherm) zodra je de bitrate op tracht te roepen... @Milo, ik weet niet of je het al gezien had maar ik heb een crash log gemailed naar je.
antonlamers Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 @Bram, Als jij de werkende bitrateviewer hebt, jou jij die dan als via deze site beschikbaar willen stellen? Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
bramj Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Bij deze, installeer eerst de "bitrateviewer.ipk" - enigma2_bitrateviewer.zip Vervolgens pak "bitrate.zip" uit en vervang de "bitrate.py" installeer deze in de volgende directory "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/PLi/bitrate/" Succes Bram Bitrate viewer in MILO - NED1 HD bitrate.zip enigma2_bitrateviewer.zip
riji Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Origineel bericht van: riji DM800 vandaag MiLo update tevergeefs: geen geluid ondanks dat ik een dutch mpeg audio stream kan kiezen. Ook een manuele herscan van de transponder bracht geen baat. Weet iemand een oplossing? Dit was in een andere discussie het antwoord van "aart44": Het is een driver probleem. Heb oude drivers van 24-01-2009 geinstalleerd (kan zijn dat andere drivers ook werken) en probleem is opgelost. Netjes alle geluidssporen op Eurosport HD 23,5 oost. Hopen dat er een fix voor komt in de nieuwe drivers Hopen op MiLo?
Gast pieterg Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Origineel bericht van: De_Muts je kunt daar kiezen tussen frequentie stappen of provider. als je dan voor provider kiest kun je laten zoeken op de provider in mijn geval ziggo. als je dan een cables.xml in de box hebt zitten scant hij alleen die frequenties af. ok, dan heb je gelijk, dat komt dan idd uit cables.xml Maar ik vermoed dat het in de meeste ziggo regios dan nog steeds mis zal gaan, omdat de NIT de frequenties vd xml zal 'corrigeren' als ze er te dicht in de buurt liggen. Dat is namelijk het probleem met ziggo scannen.
Apple740 Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Origineel bericht van: bramj Bij deze, installeer eerst de "bitrateviewer.ipk" - enigma2_bitrateviewer.zip Vervolgens pak "bitrate.zip" uit en vervang de "bitrate.py" installeer deze in de volgende directory "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/PLi/bitrate/" Succes Bram Bitrate viewer in MILO - NED1 HD Thnx, bitrateviewer werkt als een trein nu in Milo.
Gast MiLo Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Weer terug uit 't Zwarte Woud, en het release script nog maar eens opgestart en even uitgetest. DeBeek's skin wijziging zit er in, dus de zender is nu zichtbaar in de EPG. http://milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download De andere suggesties en vragen ben ik nog niet aan toe gekomen, moet nog wat campingspullen opruimen...
Stefaand Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Heb de update ook op de dB800 uitgevoerd. Kan alleen de DeBeek's skin niet vinden...?? 2 x Dreambox 800HD 1 x Dreambox 800SE HD VU Ultimo 4K Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E
De_Muts Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 @milo Wanneer komen de laatste hensat settings in de feed te staan? er staan nu noog de setting in van 1-6-2009 en er is een update van de lijst van de datum 4-7-2009 verder een perfecte image die erg stabiel draait mijn complimenten daarvoor greetz Patrick VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo Triax 80CM Multifeed (13-19-23-28) Ziggo (Full Package)
Gast MiLo Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Origineel bericht van: De_Muts er is een update van de lijst van de datum 4-7-2009 Henksat settings van 4-7 zitten nu in de feed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen