Ga naar inhoud


[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Vanaf nu te downloaden:

 

http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download

 

In dit image zit al een voorproefje van de autotagger, die probeert om je opnames vanzelf van tags te voorzien, en hij plaatst icoontjes om te laten zien of een opname al bekeken is (niet gezien, deels gezien, geheel gezien). Wie de icoontjes niet wil zien kan ze uitzetten in de configuratie instellingen.

 

Verder hebben de 800 en 8000 hun eigen feeds (voor zover nodig, de plugins delen ze bijvoorbeeld met de 7025).

 

De 800 en 8000 versies zijn wel een beetje beta, want ik kan ze zelf niet testen. De 7025 versie draait nu een dagje zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Staat erop,

 

Werkt prima, ook de movie tagger.

 

Kan alleen niet wennen aan de manier hoe je naar sub folders op je HDD moet gaan,

 

veel te veel geklik..

 

Standaard staat er op mijn HDD in HDD/movie 1 folder "Opnames"

hierin diverse subolders met diverse opnames,

B.V. Series , films , docus, enz.

 

Blijf hiervoor toch Suomiepoeka gebruiken,

is voor mij wat overzichtelijker.

 

Maar verder TOP. !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al een aardige oplossing op de plank liggen daarvoor.

 

Beetje onhandig om een tar.gz in een zip te moeten stoppen, maar deze MovieList heeft de directory selectie onder de gele knop. Hierin stopt hij alle subdirectories van /hdd/movie en alle directories in je bookmarks lijst (video knop). Stuk minder klikken!

newmovielist.tar.gz.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, ik doe dus net een update vanuit de centrale en nou hebben die jongens van Dream dus de dvb-modules en de linux kernel versies voor de DM800 en DM8000 aangepast.

 

Ik zal die images opnieuw bakken, dan hebben ze een nieuwe kernel, driver en bootloader. Als ik dan toch bezig ben, dan neem ik de laatste movielist wijziging ook wel even mee. Dus er komt heel binnenkort alweer een nieuwe release.

 

Ach, het houdt je van de straat he smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Reggie
Zou je ook even naar de picture in picture kunnen kijken. Werkt niet op mijn 7025.


Werkt hier prima, leg eens uit wat er "niet werkt"?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe images (14 maart gebakken) staan nu online voor de 7025, 8000 en 800.

 

Voor de 800/8000 zit de nieuwe kernel, driver en bootloader erin (van 11 maart).

 

Verder zit in de Movie lijst nu onder de gele knop alle submappen van de movie folder, en alle "bookmarks" die geplaatst zijn op andere directories. Dus als je bijvoorbeeld mappen hebt gemaakt voor "film" en "serie" in /hdd/movie, kun je die nu via de gele knop bereiken en snel wisselen tussen je favoriete folders.

 

http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...