Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb BA.

Als ik Oozoon lean in de flash zet, kan ik dan als beste de timers en de bouketten in de flash zetten?

Of in de image welke op de CF staat. Zodat Oozoon schoon blijft.

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Geplaatst:

Als je image in de flash schoon wil houden, kon je volstaan met die image te installeren en dan de basic configuratie af te breken. Er moet niets in staan.

Bouketten en dergelijke kunt U in de images op de CF card (of USB)zetten.

Bij staat er in de flash Nabilosat pure flash. Ik heb wel de basis instellingen gemaakt, zodat dit een werkend lean image is (FTA)wat in geval van nood kan gebruikt worden.

Normaal start ik een image vanuit de CF op.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Ik maak gewoon steeds een backup (met softwaremanager). Is sowieso prettig om te hebben (ongeveer 15 timers), en is in een paar seconden gepiept.

Als je een backup hebt, maakt het niet meer uit wat je in je flash of op je CF kaart hebt staan. Een nieuw image is er in twee minuten in gezet. En je kunt hem bij de eerste boot meteen de backup terug laten zetten, hoef je ook de wizard niet te doorlopen.

Na wat ik in de afgelopen weken heb geleerd over de boot procedure en werking van de flash en CF in de 7025, ben ik absoluut stukken minder bang geworden. Het is voor een image gewoon niet mogelijk om de bootloader te slopen, dus je kunt altijd even via je browser flashen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen