Ga naar inhoud


Canal Digitaal met technotrend s1500 budget


Gast mmo

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb een vraag, heeft iemand ervaring met de technotrend s1500 ik heb een CI slot er aan hangen met een orginele Canal Digitaal CAM + card.

 

Ik heb diverse software geprobeert, maar krijg de gecodeerde kanalen niet aan de praat ik krijg iedere keer de melding "deze kaart is niet geldig voor dit kanaal".

Ik heb de volgende software geprobeerd: TT-mediacenter, Progdvb, DVB dream en nog een paar.

Er is echter 1 UITZONDERING en dat is My theater met deze software lukt het me wel om de gecodeerde kanalen te zien???.

 

free to air is geen probleem in alle software.

 

mijn uit eidelijke doel is de kaart ook in media center aan de praat te krijgen, dit is na veel moeite gelukt op de gecodeerde kanalen na dan.... weer "deze kaart is niet geldig voor dit kanaal".

 

Ik draai op windows vista ultimate x64 met 8 GB geheugen en een asus P5Q moederbord met een quadcore en een ATI readon 3870 met 512 Mb

 

de kaart werkt uiteraard zonder problemen in mijn ontvanger (STRONG8100)

 

Iemand enig Idee, ik geef het bijna op en zit er aan te denken om een flopy DTV te kopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet of de onderstaande software onder de 64bit versie van vista draait maar je kan bv

 

Media portal proberen

dreamdvb

dvbviewer

progdvb

mediacenter met tvpack

 

 

Let wel je moet de cam module actief hebben staan onder alle programma's anders werkt het niet ik heb de tt1500 en een skystar hd2 en werken prima met en zonder cam in alle dvb programma's. En de kaart juist in de cam modeule stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraagje, welke CAM gebruikje / software versie van de CAM, ik heb wel gelezen dat het soms met de standaard canaldigtaalcam niet werkt..

 

als vastbedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...