Gast pieterg Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Origineel bericht van: MiLo Ik hoop dat enigma2 ook nog een keer van SVN naar git wordt omgezet, dat zou het leven een stuk veraangenamen. e2 is al een poosje git (nooit svn geweest trouwens) waarschijnlijk benader je hem via de git2svn gateway
Gast MiLo Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 He, goede tip. Dat kan het leven veraangenamen. Kan ik mooi een GIT repo voor E2 opzetten en dan de master tracken, en dan in enigma2.bb zorgen dat hij "mijn" branch gaat bouwen. Dat biedt perspectief, veel minder rebuilds en checkouts nodig, en hoef ik minder met quilt te knoeien om bij te blijven.
alx Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Persoonlijk ben ik ieder van die 25 imagebouwers dankbaar dat ze die moeite en tijd er in hebben gestoken. Dat heeft me toch veel plezier bezorgd in al die jaren! Zelf heb ik daar de kennis niet voor. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen