Ja het is toch raar dat er bliksem van boven naar beneden, de aarde inslaat EN ook van beneden naar boven in de wolken "inslaat"
Ja hoe noem je dat dan?
Ik was in een zogenaamd traject destijds, als je de casemanager (duur woord voor kutwijf) ook maar scheef aankeek ging je niet blij worden met haar hulp!
juist @bellejt die kun je echter maar enkele keren kuisen met ISOPROPANOL 😁
Waar kees123 die linker versie vandaan heeft is mij een raadsel, hoeft ook geen antwoord, dat is goedkope prul die Vu+ destijds zelf bestelde in China.
every buck matters
Of hoe fout het ambtenarensysteem verder opgebouwd is.
Het UWV geeft vandaag advies over kansrijke banen (volgens het NOS journaal)
Die tak van sport ( of is het toch een baan) heeft het UWV onderbelicht.