Ga naar inhoud


[DM800HD] Hoe krijg ik Henksat-lijsten in een image ?


robbie58

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben betrekkelijk nieuw met de DM800.

Henksat-lijsten had ik ik automatisch in PLI-jade image.

Nu draai ik met Barry Allen vanaf USB de GP2-410-dm800-BU_9.2.09

Hoe krijg ik nou die mooie Henksatlijsten daarin ? Welke directory moet ik die gegevens FTP-en ? of gaat het nog anders ?

DM800, 2 keer echostar 808 2cimet MR 1.07, Multytenne+Astra apart, 2 keer originele seca3 CD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gebruik Dreamset, even goed instellen en ontdekken hoe het werkt. Een ander programma is Dreambox edit.

In Barry Allen zit volgens mij ook BackUp functie, maar die functie heb ik er nooit in gebruikt.

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net Milo image geinstalleerd, met behulp van DCC enigma2, deze heeft de mogelijkheid om vanaf pc Barry Allen te beheren.

Hierin kan je kiezen instellingen uit je huidige image mee te nemen naar een nieuw image wat je wil installeren. Even puzzelen, maar het werkt! Wat wordt het ons toch allemaal makkelijk gemaakt, als je eenmaal alles doorhebt smirk

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: robbie58
Hoi,
Ik ben betrekkelijk nieuw met de DM800.
Henksat-lijsten had ik ik automatisch in PLI-jade image.
Nu draai ik met Barry Allen vanaf USB de GP2-410-dm800-BU_9.2.09
Hoe krijg ik nou die mooie Henksatlijsten daarin ? Welke directory moet ik die gegevens FTP-en ? of gaat het nog anders ?


Als je Barry Allen gebruikt moet je PLi-Jade niet in de flash zetten maar OoZooN_CVS_lean of Nabilo_BlackHole-Pure Flash , dit zijn speciale kleine images voor het flash geheugen. (zet daar alleen de standaard kanalenlijst in om te testen of hij goed werkt)
Daarna zet je PLi-Jade op je USB-Stick en kan je ook (online) de settings van Henksat downloaden.

PS wil je de kanalenlijst uit je decoder halen, doe dat dan alleen met het programma DreamboxEdit 3.0

Grts.








Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dreamboxedit 3.0.0.0 kun je lijsten die je van bv een site hebt geplukt of lijsten die al op een dreambox receiver staan, van en naar een dreambox sturen en bewerken.

Klik 'FTP' aan en vul daar het ip adres van de box in. Het programma wijst zichzelf. Denk er wel aan dat je voor de dreambox 800 (en de overige enigma 2 receivers) de settings op versie 3 of 4 hebt staan (kun je schakelen in Tools (hulpmiddelen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...