Ga naar inhoud


Klopt het dat ik het goed heb begrepen?


Satfan

Aanbevolen berichten

Dat de nieuwe seca3 kaart meerder keren per dag van code veranderdt?

Zo ja hoe gaat dat dan met opgenomen uitzendingen?

Houd dit in dat je die dus de volgende dag niet meer kan bekijken?

Als dat zo is, dan is dat een achteruitgang in de geleverde prestaties en zou de prijs van een abbonement maximaal op een kwart van de vorige prijs uit mogen komen, laat staan dat mensen voor die achteruitgang zouden moeten betalen voor een nieuwe kaart.

Wie weet hier meer over?

Of is dit een storm in een glas water?

mvg,

Ron Prins

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou eerder zeggen dat het een minder handige set is van Topfield om de stream gecodeerd op te nemen. Maar goed dat werkt bij hun al jaren zo (net als enkele andere merken als ik het goed heb).

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker is dat... Ik wil juist soms programma's opnemen terwijl ik naar een ander kijk....

 

Als ik het goed begrepen heb moet je dus dezelfde dag nog het een en ander decoderen anders is het einde oefening met die opname?.

 

Heeft iemand nog een linkje met Topfield 5510pvr taps zodat er meteen gedecodeerd kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als er dan ook nog meerdere keren per dag een andere code komt, heb je het omschreven probleem!!

Dus moet de abbonementprijs heel erg omlaag en absoluut geen kosten voor omruil van de kaart,immers je krijgt niet dezelfde mogelijkheden meer terug!!

Ron Prins

Ps. is er ook een jurist aanwezig die hier meer over kan vertellen???

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...