Ga naar inhoud


KPN DVB-T ontvangers ook fta?


keith black

Aanbevolen berichten

Hallo,

Vraag van mijn buur: Kun je met de huidige DVB-T ontvangers van KPN ook fta kijken buiten de conax codering die we voor de meeste nl zenders nodig hebben? De receivers waren zover ik weet toch software matig ``begrensd``om het zo te zeggen?

Ik ben niet echt op de hoogt van het digitenne gebeuren, wie helpt mij uit de brand, want ik heb al veel zitten lezen,en kan hierover weinig vinden.

Buur wil meerdere ``ptt`` ontvangers met buitenantenne aanschaffen!

 

Gr.

 

Keith Black

Run with the Big Boys, or stay in the porch!!

 

Echo3000IPVI, Nokia9500, Skystar2, Max 220, Primefocus 2,4 mtr. Nokia 1,2mtr. Delta Greg.55 cm+HH120, T90 Wave

And a lot of used shit!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja,ik heb de Topfield 5300 en als ik die automatisch laat zoeken dan heb ik de gecodeerde zenders en Ned 1,2,3 en 1 regionale. Deze lijst slaat hij op en niet meer. Maar om je een idee te geven in mijn geval het volgende. Ik zit 20km onder Rotterdam. De ene regionale die dus in de lijst komt is Rijnmond. Dan laat ik hem handmatig zoeken en dan worden de andere zenders wel toegevoegd. Nu ontvang ik ook Tv West,Brabant,Utrecht,Zeeland. Heb hem laten zoeken toen het paar maanden geleden vroor en hij gooide ook Noord-Holland en Gelderland in de lijst maar heb die daarna niet meer kunnen ontvangen. Weet niet waar je zit maar als je bij Duitse grens woont ontvang je zo dus een heel stel zenders extra....Nog een tip voor de buur,koop een Topfield die heeft een goed beeld en logische bediening.De Samsung heeft een minder scherp beeld en ze geven na een paar jaar gebruik de geest....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...